رابرت دنیرو در سریال جدید نتفلیکس بازی می‌کند

رابرت دنیرو برای ایفای نقش یکی از روسای جمهوری سابق آمریکا در سریال جدید نتفلیکس ظاهر می شود.

رابرت دنیرو در سریال جدید نتفلیکس بازی می‌کند
کد خبر: 585245
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۰۹:۱۵:۰۳

رابرت دنیرو بازیگر برنده دو جایزه اسکار به سریال کوتاه «روز صفر» (Zero Day) که در حال حاضر در دستور کار نتفلیکس قرار گرفته است، پیوست.

به گزارش صبا، جزییات دقیق داستان این سریال مشخص نیست، اما منابع نزدیک به پروژه می گویند این سریال یک اثر مهیج سیاسی است که در آن رابرت دنیرو نقش یکی از روسای جمهوری سابق ایالات متحده را بازی می کند.

اریک نیومن و نوآ اوپنهایم نویسندگان و مدیران تولید این سریال هستند. داستان این مجموعه توسط نیومن، اوپنهایم و مایکل اشمیت نویسنده برنده جایزه پولیتزر نوشته شده است.

جاناتان گلیکمن از کمپانی پانورامیک مدیا و رابرت دنیرو نیز جزو مدیران تولید این پروژه هستند.

نتفلیکس در حال حاضر در مورد این پروژه در حال توسعه اظهار نظری نکرده است. نمایندگان رابرت دنیرو، نیومن و اوپنهایم نیز هنوز درباره این خبر اظهار نظری نداشته اند.

اگر ساخت این سریال پیش برود، این مجموعه اولین نقش تلویزیونی درست و حسابی رابرت دنیرو در زندگی حرفه ای اش خواهد بود. دنیرو که یکی از شناخته‌شده‌ترین ستاره‌های سینما در تمام دوران ها است برای فیلم های «گاو خشمگین» و «پدرخوانده قسمت دوم» دو بار برنده جایزه اسکار شده است. او در مجموع هفت بار نامزد جایزه اسکار بازیگری شده است. این بازیگر یک بار نیز نامزد اسکار بهترین فیلم برای اثر «مرد ایرلندی» شد. تجربه تلویزیونی دنیرو پیش از این به تله فیلم «جادوگر دروغ ها» برمی گردد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها