کد خبر: 584010
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۰۹:۳۴:۲۰
| |

قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید:

۱۰۰درصد افزایش بودجه داشتیم اما هنوز در تحقق مطالبات اولیه ایثارگران عقبیم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بودجه‌های مصوب دولت به هیچ‌وجه نمی‌تواند همه نیازهای ایثارگران را برطرف کند و با وجود افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه‌ بنیاد شهید همچنان در تحقق بسیاری از مطالبات اولیه ایثارگران عقب ماندیم.

۱۰۰درصد افزایش بودجه داشتیم اما هنوز در تحقق مطالبات اولیه ایثارگران عقبیم
کد خبر: 584010
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۰۹:۳۴:۲۰

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به تنوع نیازهای ایثارگران و ارتباط آنها با دستگاه‌های متعدد برای رفع این نیازها گفت: بودجه‌های مصوب دولت به هیچ‌وجه نمی‌تواند همه نیازهای ایثارگران را برطرف کند و با وجود افزایش 100 درصدی بودجه‌ بنیاد شهید همچنان در تحقق بسیاری از مطالبات اولیه ایثارگران عقب ماندیم.

به گزارش تسنیم، قاضی‌زاده هاشمی تحقق عدالت در توزیع اعتبارات حمایتی بنیاد شهید را یکی از اهداف مهم دولت دانست و افزود: برای تحقق این هدف یک برنامه عملیاتی در حوزه بودجه طراحی کردیم که بر اساس این برنامه اعتبارات بنیاد شهید به صورت ماهیانه و منظم توزیع می‌شود.

وی همچنین با تأکید بر لزوم مطالبه‌گری ائمه جمعه برای افزایش خدمات به ایثارگران ادامه داد: امروز یکی از مطالبات ما در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تزیین فضاهای شهری با استفاده از عکس و تمثال شهدا است و مطالبه‌گری ائمه جمعه در این زمینه می‌تواند بسیار راهگشا و اثرگذار باشد. در ضمن باید در این حوزه از ظرفیت تشکل‌های مردمی هم بهره گرفته شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها