امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

۱۰ درصد منابع اعتباری اشتغالزایی در اختیار ایثارگران قرار می‌گیرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: برنامه‌ریزی شده ۱۰ درصد منابع اعتباری برای اشتغالزایی در کشور در اختیار جامعه ایثارگران قرار گیرد.

۱۰ درصد منابع اعتباری اشتغالزایی در اختیار ایثارگران قرار می‌گیرد
کد خبر: 563482
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۱:۵۵:۵۹

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در یادمان شهدای پاوه با اشاره به اینکه پاوه یک خصوصیت خاص در کشور ما دارد اظهار داشت: مردم این منطقه چشم طمع دشمنان این آب و خاک را از بین بردند و در تاریخ 40 ساله انقلاب به خصوص اوایل آن آمده که سرزمین ایران، محلی است پهناور که اقوام مختلف در آن زندگی کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، وی عنوان کرد: عده‌ای طمع کرده بودند که با ترویج مذهب و قومیت بخشی از این سرزمین را جدا کنند و این توطئه‌ها در این بخش از کشور اتفاق افتاد، البته در سایر بخش‌های کشور هم به خصوص در اوایل انقلاب این مسائل مطرح بود، اما مردم پاوه در مقابل این جریان انحرافی ایستادند و خط خودشان را جدا کردند و سرزمین بزرگ ایران را سرزمین خودشان دانستند و از آن دفاع کردند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: در این رابطه دیگران هم به کمک شما آمدند و شما نماد وحدت سرزمینی و تمامیت ارضی کشور هستید و البته همه باید به صورت یکپارچه مانند انگشتان دستی که کنار هم قرار می‌گیرند بمانند و سبب رشد و آبادانی کشور شوند که مردم پاوه در این مسیر پیشرو بودند.

وی افزود: امروز در کنار مزار عزیزانی هستیم که خون آنها در سرزمین پاوه ریخته شده و فداکاری 600 شهید بزرگوار که رقم بالایی برای یک جمعیت 100 هزار نفری است نشان دهنده پیروی از خط ولایت توسط مردم این سرزمین است و امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثرگران کشور بیان کرد: ما هم در دولت سیزدهم به دنبال این هستیم که خواسته‌های به حق شما را بررسی و دسته‌بندی کرده و به آن رسیدگی کنیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه مشکلات این شهرستان و در خواست‌های مردم در نشست‌های مقدماتی سفر بررسی شده و امروز مطالبات را برای ارائه به دستگاه‌های اجرایی جمع‌بندی می‌کنیم گفت: هیئت دولت در تمام سفرهای استانی دو موضوع اصلی تأمین مسکن و اشتغال فراگیر را به صورت ویژه بررسی خواهد کرد و در سفر امروز نیز این موضوع‌ها در اولویت هستند.

قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه در تمامی سفرهای استانی تأکید داریم که پنج درصد از منازل ساخته شده در طرح جهش ملی مسکن در اختیار خانواده ایثارگران قرار گیرد افزود: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمام استان‌های کشور 10 درصد از منابع اعتباری به منظور ایجاد اشتغال نیز برای اشتغال جامعه ایثارگران در نظر گرفته می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها