کد خبر: 581245
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ۱۶:۲۰:۴۰
| |

قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید:

تحقیق و تفحص از بنیاد شهید هیچ وقت در مجلس به سرانجام نرسید

رئیس بنیاد شهید درباره پرونده تحقیق و تفحص در بنیاد شهید توضیحاتی ارائه کرد.

تحقیق و تفحص از بنیاد شهید هیچ وقت در مجلس به سرانجام نرسید
کد خبر: 581245
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ۱۶:۲۰:۴۰

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید درباره سرانجام پرونده تحقیق و تفحص از این بنیاد گفت: تحقیق و تفحص هیچ وقت در مجلس به سرانجام نرسید که نتیجه آن هم‌ در مجلس قرائت شود تا یک سند قانونی شود و به قوه قضاییه ارائه شده و رسیدگی شود.

وی ادامه داد: ما فارغ از آن تحقیق و تفحص ورود کردیم و گزارشاتی تهیه کرده‌ایم و سازمان بازرسی نیز در بانک دی و سازمان املاک مستقر شده است. 

رئیس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: ما امیدواریم سازمان بازرسی زمان بررسی شان محدود به دو الی سه سال اخیر نشود و یک دهه اخیر را بررسی کنند، چراکه برخی اتفاقات مانند واگذاری روغن جهان مربوط به سال‌های قدیمی تر است.

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت پرونده شهدای سلامت تصریح کرد: ستاد ملی کرونا مصوبه ای دارد که براساس آن کارگروه وزارت بهداشت مستندات را برای ما ارسال کند اینکه همه موارد برای ما ارسال شده بی خبر هستیم، اما تاکنون ۲۳۶ پرونده در بنیاد شهید بررسی و تعیین تکلیف شده است.

وی همچنین درباره دستگاه‌های متخلف درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: هم مجلس و هم سازمان اداری استخدامی گزارشات را در این خصوص دریافت کرده اند و همکاری خوبی در این زمینه وجود دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها