کد خبر: 582261
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۲ ۱۷:۵۲:۳۴
| |

وزارت فرهنگ طرح لباس تیم ملی را نپسندید

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در مورد تاییدیه طرح لباس تیم ملی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح منتخب بدون در نظر گرفتن نکات مطرح شده ما، نهایی شده است.

وزارت فرهنگ طرح لباس تیم ملی را نپسندید
کد خبر: 582261
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۲ ۱۷:۵۲:۳۴

کمتر از یک هفته به شروع جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده و درحالی که به نظر می‌رسید با برگزار شدن مراسم رونمایی از لباس تیم ملی، تقریبا آمادگی‌ها برای آغاز رقابت‌ها انجام شده، حالا سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار خبری اعلام کرده است که طرح لباس از سوی این وزارتخانه تأیید نشده است.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای فرهنگ عمومی کشور، سجاد لطفی اعلام کرد: نظر به گفتگوی منتشر شده از سوی مالک یکی از برندها در رابطه با تایید طرح لباس تیم ملی از جانب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با روزنامه فرهیختگان لازم به توضیح است که این مجموعه هیچ گونه تاییده ای برای طرح انتخاب شده لباس تیم ملی فوتبال نداشته است.

وی افزود: لازم به ذکر است کارگروه ساماندهی مد و لباس، با معرفی برخی از طراحان متخصص در حوزه طراحی لباس ورزشی به فدراسیون فوتبال و شرکت در جلسات نظرسنجی درباره لباس، نکاتی را اعلام داشتند که به دلیل کمبود زمان، شرایط برای بازنگری طرح وجود نداشته و طرح منتخب بدون در نظر گرفتن نکات مطرح شده، نهایی شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها