کد خبر: 579811
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۱۱:۳۰:۵۵
| |

کنایه خراسان به صداوسیما؛ مگر همین دو بازیگر را دارید!

روزنامه خراسان نوشت:‌ با آغاز مجموعه نمایشی «آزادی مشروط»، دو هنرپیشه بیش از دیگران به چشم می‌آیند؛ بازیگرانی که در ماه‌های اخیر آثار متعددی را در تلویزیون داشته‌اند و سریال جدید ده‌نمکی، به شکلی جالب توجه، سومین سریال این دو بازیگر در کمتر از سه ماه اخیر است.

کنایه خراسان به صداوسیما؛ مگر همین دو بازیگر را دارید!
کد خبر: 579811
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۱۱:۳۰:۵۵

روزنامه اصولگرای خراسان با مروری بر سریال‌های که در ماه‌های اخیر از صداوسیما پخش شده به این نتیجه رسیده که بازیگران نقش اصلی این سریال‌ها تکراری هستند و ضمن کنایه به مدیران این رسانه که مگر فقط همین بازیگران را دارید، توصیه کرده فکری به حال معضل تکراری شدن بازیگران سریال‌ها کنند.

مریم کاویانی بازیگری است که در ماه‌های اخیر، درتلویزیون حضوری جالب توجه داشته است. او در حالی که از اواخر مرداد تا اواخر شهریور با سریال «راز ناتمام» در شبکه یک سیما دیده می‌شد، مدتی است که «آتش سرد» را نیز روی آنتن شبکه دو سیما دارد و از چند شب پیش نیز با «آزادی مشروط» بار دیگر مهمان شبکه یک شده است. 

پرویز فلاحی‌پور نیز این شب‌ها همزمان دو سریال جدید در حال پخش دارد: «آتش سرد» که از نیمه پخش رد شده و «آزادی مشروط» که به تازگی به آنتن رسیده است. این هنرپیشه پیش از این دو سریال، «بی‌نشان» را نیز در شبکه سه داشت که از نیمه مرداد تا اوایل مهر روی آنتن رفت. 

به نظر می‌رسد تلویزیون می‌تواند از هنرپیشه‌های فراوانی جلوی دوربین استفاده و به خصوص چهره‌های تازه را معرفی کند، اما اصرار به استفاده از شماری بازیگر محدود، این اتفاق را رقم زده است.

مدیران سیما باید علاوه بر قصه‌های مشابه، برای معضل تکراری شدن بازیگران سریال‌ها هم راهکاری بیابند

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها