آرمان امروز:

بسته حمایتی دولت به نفع کسب‌وکارها نیست، فقط جیب صداوسیما را پر می‌کند

آرمان امروز نوشت: پرداخت هزینه تبلیغات شرکت‌ها در صداوسیما بیش از آنکه حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده باشد تزریق منابع به سازمان عریض و طویل صداوسیما از جیب دولت البته با بهانه حمایتی صورت گرفته است.

بسته حمایتی دولت به نفع کسب‌وکارها نیست، فقط جیب صداوسیما را پر می‌کند
کد خبر: 579611
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ۱۳:۴۰:۵۱

روزنامه آرمان امروز در گزارشی به نقد بسته حمایتی دولت از کسب‌وکارهای زیان دیده از فیلترینگ پرداخت و تاکید کرد این بسته، نه حمایت از کسب‌وکارها بلکه پرکردن جیب صداوسیماست.

به گزارش آرمان امروز، تردیدی وجود ندارد که در خلال محدودیت‌های اینترنتی و فیلترینگ شبکه های اجتماعی بسیاری از کسب و کارها به ویژه استارت اپ ها و پلتفرم های مجازی با زیان قابل توجهی مواجه شده اند. این زیان به میزانی بوده تا مسئولان دولتی را به فکر راه چاره بی اندازد به گونه ایکه وزیر اقتصاد بارها از تدوین بسته حمایتی خبر داده و حتی اخیرا خاندزوی وعده داده وزیر ارتباطات به زودی جزییات کامل این بسته را اعلام خواهد کرد.

 اما رونمایی از بخشی  از این بسته نشان می دهد بازهم بسته های حمایتی دولت منافعی را برای سازمانی دیگر به ارمغان اورده و قرار است دولت با پرداخت هزینه  تبلیغات شرکت ها در صدا و سیما به کمک رونق کسب و کارها بیاید.

 البته اینکه کسب و کارها بتونند در رسانه ملی تبلیغات داشته باشند شاید در نگاه نخست گامی رو به جلو محسوب شود اما باید توجه داشت در حال حاضر و با توجه به اینکه صدا وسیما از اقبال کمتری در بین مخاطبان برخوردار است و اکثر شرکت ها جذب مخاطب را با روش های نوین و در بسترهای جدید تبلغاتی جستجو می کنند به نظر می رسد چنین رویکردهای بیش از آنکه حمایت از کسب و کارهای اسیب دیده باشد تزریق منابع به سازمان عریض و طویل صدا و سیما از جیب دولت البته با بهانه حمایتی صورت گرفته است.

وگرنه بهتر بود دولت با تخصیص منابع به خود شرکت ها انها را برای جبران زیان و رونق کسب و کار از دست رفته یاری می کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها