کد خبر: 579121
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۰:۴۹:۵۲
| |

کنایه همشهری به تلویزیون: آنقدر دستشان خالی است که دست به دامان سریال‌های کره‌ای شدند

همشهری نوشت: در حالی‌که معاون سیما از تولید و پخش 15 سریال و تصویب چندین فیلمنامه خبر می‌دهد، برخی از شبکه‌های تلویزیونی برای پر کردن اوقات فراغت شبانه بینندگان خود دست به دامن پخش سریال‌ها کره‌ای شده‌اند.

کنایه همشهری به تلویزیون: آنقدر دستشان خالی است که دست به دامان سریال‌های کره‌ای شدند
کد خبر: 579121
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۱۰:۴۹:۵۲

 روزنامه همشهری در مطلبی به تلویزیون کنایه زد که آنقدر دستش خالی است که برای پرکردن آنتن دست به دامان سریال‌های کره‌ای و همچنین پخش تکراری سریال‌های قدیمی شده است.

در ادامه این مطلب همشهری آمده است: در حالی‌که معاون سیما در بازدیدهای پشت صحنه‌اش از سریال‌های در حال تولید، از تولید و پخش 15سریال و تصویب چندین فیلمنامه خبر می‌دهد، برخی از شبکه‌های تلویزیونی برای پر کردن اوقات فراغت شبانه بینندگان خود دست به دامن پخش سریال‌ها کره‌ای یا بازپخش سریال‌های ایرانی شده‌اند. چالش بزرگ تولید و پخش سریال‌های تلویزیونی علاوه بر مناسبت‌ها حالا در برنامه‌های روتین شبانه دیده می‌شود. 

خبر تولید سریال‌ها در ژانرها و موضوعات مختلف شنیده می‌شود اما این سریال‌ها هنوز نتوانسته‌اند به آنتن تلویزیون برسند؛ آنتنی که این روزها یا با سریال‌های تکراری پر می‌شود‌ یا با مینی‌سریال‌هایی که به بهانه مناسبت‌های خاص روی آنتن می‌روند. برخی از شبکه‌های تلویزیونی هم برای پر کردن آنتن خود دست به دامان سریال‌های کره‌ای می‌شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها