کد خبر: 577268
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۴:۵۷:۳۸
| |

مصادره به مطلوب «کیهان» از مطلب انتقادی «آفتاب یزد»

روزنامه کیهان، از مطلب روزنامه آفتاب یزد که علیه برخی سلبریتی‌ها مانند مهناز افشار نوشته بود استقبال و آن را مصادره به مطلوب کرد.

مصادره به مطلوب «کیهان» از مطلب انتقادی «آفتاب یزد»
کد خبر: 577268
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۴:۵۷:۳۸

در حالی که روزنامه آفتاب یزد دیروز در مطلبی از هنرمندانی مانند مهناز افشار که با استفاده از رانت به مردم پشت کردند و حالا دوباره حامی مردم شده‌اند انتقاد کرده بود، کیهان آن را مصادره به مطلوب و به نفع جریان خود آن را تفسیر کرد.

کیهان نوشت: روزنامه آفتاب یزد که سردبیر سابق آن «مجتبی-و» از عناصر فراری آواره و دریوزه در آمریکا محسوب می‌شود با اشاره به ماجرای اخیر نوشت: «واقعـا متاثـر شـده‌ام وقتی که دیدم تظاهرکنندگان ضـدانقلاب آن‌ها را از صفوف خود اخراج کرده و با دشنام دادن، آنها را رد کرده‌اند. چقدر زننده است که انسان پشت به مردم خود و آرمان‌های آنها کند و به سوی کسانی برود که شاید جایگاهی بین آنها پیدا کند. اینها همان طمع‌کارانی هستند که مانند گربه از هر طرف بیندازی با چهار دست و پا به زمین می‌آیند. تصور کرده‌اند که اگر به میان معاندان، دشمنان و تظاهرکنندگان برونـد نقش اول گرفته و ستاره هالیوود خواهند شد اما زهی خیال باطل. آنها در همین کشور خودشـان در آشفته‌بازار دو دهه قبل هنری به جایگاهی رسیده‌اند و گرنه نه هنری داشته‌اند و نه امتیازی که با آنها به سکوهای افتخارات هنری برسند.

تاریخ در مورد این گونه افراد و کسانی که قبل از آنها پشـت به مردم خود کرده‌اند با زشتی و لعنت نام می‌برد چرا که همان افـراد ضد انقلاب حتما بـا خود گفته‌اند کسانی که با حمایتهای دولت و مردم ایران رشد کرده و شناخته شده‌اند چگونه می‌توانند نمک خورده و نمکدان بشکنند. در ایـن مـورد از فرزندان عزیـــزم و از هموطنان تقاضا می‌کنم این گونه افراد را مجددا مورد ارزیابی قرار دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها