کد خبر: 577234
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۰۸:۲۱:۳۷
| |

روزنامه جمهوری‌ اسلامی:

عدالت، امروز گمشده مردم است

روزنامه جمهوری‌اسلامی نوشت: عدالت، امروز گمشده مردم است. سخن از عدالت گفته می‌شود ولی در این گفتار صداقتی وجود ندارد. مسئولان همواره از خدمت به مردم سخن می‌گویند ولی مردم نتیجه آن را در سفره خود و در زندگی خود نمی‌بینند.

عدالت، امروز گمشده مردم است
کد خبر: 577234
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۰۸:۲۱:۳۷

روزنامه جمهوری‌اسلامی در سرمقاله امروز خود «عدالت» را گمشده امروز مردم دانست و اعتراضات را در نتیجه نبود این مهم ارزیابی کرد. 

به گزارش جمهوری‌اسلامی، مردم ایران، نه با اسلام مشکل دارند و نه با نظام جمهوری اسلامی. مشکل اینست که عدالت، امروز گمشده مردم است. سخن از عدالت گفته می‌شود ولی در این گفتار صداقتی وجود ندارد. مسئولان همواره از خدمت به مردم سخن می‌گویند ولی مردم نتیجه آن را در سفره خود و در زندگی خود نمی‌بینند. اینها زمینه‌های اعتراض را فراهم می‌کنند و طبیعی است که دشمنان ملت و دشمنان نظام جمهوری اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز از شرایط پدید آمده استفاده می‌کنند و بر موج به راه افتاده سوار می‌شوند. از دشمن انتظاری غیر از موج‌ سواری و تلاش برای رسیدن به اهداف شوم خود نیست، مهم اینست که ما زمینه سوء‌استفاده دشمن را از بین ببریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱

    آفرین.. مطالبات اغتشاشگران.. کمرنگ شدن سفره نانشان است. بیکاری. گرانی مسکن. ازدواج جوانان. درآمد بسیار کم وتورم بسیار بالا.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها