کد خبر: 577245
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۰۸:۳۹:۱۲
| |

پردیس سینمایی مگامال درباره اکران «جنگ جهانی سوم»: روزی ۴۲ نفر ظرفیت داریم

مدیر پردیس سینمایی مگامال ضمن اشاره به رفع مشکل فنی به‌وجود آمده برای اکران محدود فیلم «جنگ جهانی سوم» در این سینما، از امکان میزبانی ۴۲ مخاطب در هر روز برای تماشای این فیلم خبر داد.

پردیس سینمایی مگامال درباره اکران «جنگ جهانی سوم»: روزی ۴۲ نفر ظرفیت داریم
کد خبر: 577245
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۰۸:۳۹:۱۲

محمد قنبری مدیر پردیس سینمایی مگامال به‌عنوان تنها سینمایی که با مصوبه شورای صنفی اکران قرار است به مدت یک هفته میزبان اکران محدود فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» باشد، گفت: طبق قرارداد، ما از روز پنجشنبه ۱۴ مهرماه باید فیلم را اکران می‌کردیم و حتی سانس‌بندی هم برای آن کرده بودیم. تعدادی بلیت هم برای اکران فروختیم اما نسخه ارسالی فیلم دچار ایراد فنی شد و موفق به اکران فیلم در موعد مقرر نشدیم.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: روز شنبه ۱۶ مهرماه بالاخره مشکل فنی فیلم برطرف و نسخه‌ای از آن برای اکران به دست ما رسید. از همان روز هم اکران فیلم را برای علاقه‌مندانی که در روزهای پنجشنبه و جمعه اقدام به تهیه بلیت کرده بودند، در دستور کار قرار دادیم. در ادامه هفته نیز طبق قرارداد فیلم را هر روز در یک سانس یعنی ساعت ۸ شب، با بلیت‌فروشی حضوری برای علاقه‌مندان اکران خواهیم کرد.

این سینمادار درباره کاهش تعداد نوبت نمایش فیلم در هر روز از دو سانس به یک سانس هم توضیح داد: این تصمیمی بود که دفتر پخش فیلم گرفته است. برای ما به‌عنوان سینمادار تفاوتی در برنامه‌ریزی برای اکران فیلم و تعداد سانس‌های آن وجود ندارد اما توافق فعلی ما برای نمایش فیلم در یک سانس در هر روز است که با توجه به ظرفیت سالنی که دوستان دفتر پخش فیلم انتخاب کرده‌اند، در هر سانس هم می‌توانیم میزبان ۴۲ مخاطب باشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها