نگرانی کیهان از راه‌یافتن «جنگ جهانی سوم» به آکادمی اسکار

کیهان نوشت: «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی یکی از چهره‌های دخیل در فتنه اخیر چه چیزی به نمایش گذاشته که مخاطب ایرانی نباید قبل از مخاطب جهانی ببیند؟!

نگرانی کیهان از راه‌یافتن «جنگ جهانی سوم» به آکادمی اسکار
کد خبر: 576913
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ۰۷:۲۱:۰۸

روزنامه کیهان از راه‌یافتن فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به جشنواره اسکار اظهارنگرانی کرده و هومن سیدی، کارگردان این فیلم را یکی از چهره‌های دخیل در «فتنه اخیر» نام برده است. 

به گزارش کیهان، فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی یکی از چهره‌های دخیل در فتنه اخیر قرار بود براساس قوانین اسکار از پنجشنبه به مدت یک هفته اکران شود، ولی برای این اکران شرایطی پیش پای مخاطبان سینما قرار گرفته که عملا با اکران نکردن آن یکسان است؛ حال پرسش اینجا است که چه کسی پاسخگوی این تخلف آشکار و محرز است؟ و نکته مهم‌تر آنکه این فیلم چه چیزی به نمایش گذاشته که مخاطب ایرانی نباید قبل از مخاطب جهانی ببیند؟!

نویسنده گزارش کیهان با بیان این مطلب که «براساس گزارش سینماپرس، این فیلم برای عموم بلیت‌فروشی ندارد و به‌صورت اختصاصی پخش می‌شود و هنوز هیچ نسخه‌ای از فیلم برای نمایش در اختیار سینما قرار نگرفته است» تاکید کرده است: امیدواریم تا دیر نشده مسئولان ارشد سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رأساً به این تخلف آشکار که به نوعی فریب افکارعمومی محسوب می‌شود ورود کنند و نگذارند با عملکرد سلیقه‌ای عوامل یک فیلم علاوه‌بر توهین آشکار به شعور مخاطبان سینمای ایران و اهالی رسانه، اعتبار سینمای کشور نیز دچار خدشه شود. بدیهی است که در صورت احراز این تخلف از سوی آکادمی اسکار امکان حذف این فیلم از سوی این آکادمی وجود دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱

    کی هان .... ها ها ها

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها