کیهان پس از ویدیوی عذرخواهی مهرجویی:

معاندان نظام علیه او برخوردهای شبه‌تروریستی انجام داده اند!

داریوش مهرجویی در روزهای اخیر دو ویدیو منتشر کرده است؛ اولی در اعتراض به لغو مجوز اکران فیلمش و دومی درمورد عذرخواهی و اینکه اطلاعات غلطی به او داده اند.

معاندان نظام علیه او برخوردهای شبه‌تروریستی انجام داده اند!
کد خبر: 543241
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۰۹:۲۷:۵۳

داریوش مهرجویی در روزهای اخیر دو ویدیو منتشر کرده است؛ اولی در اعتراض به لغو مجوز اکران فیلمش و دومی درمورد عذرخواهی و اینکه اطلاعات غلطی به او داده اند.

به گزارش انتخاب، کیهان امروز در خصوص ویدیوی دوم نوشت: داریوش مهرجویی پس از اذعان به اینکه اعتراضش ناشی از اطلاعات غلطی بود که درباره وضعیت فیلمش داده بودند، هدف حمله و توهین معاندان نظام قرار گرفت.

رسانه‌های زنجیره‌ای فارسی زبان و میلیشیای آنها در فضای مجازی، طی چند روز به مانور گسترده پیرامون اعتراض دو هفته قبل داریوش مهرجویی پرداختند. در حالی که فیلم جدید مهرجویی هیچ مشکلی برای نمایش عمومی ندارد، وی تحت تأثیر القائات دروغین برخی همکارانش باور کرده بود که این فیلم توقیف شده است.

این اعتراض که در قالب یک ویدئوی چند دقیقه‌ای مطرح شد، مورد استقبال گسترده رسانه‌های بیگانه قرار گرفت؛ حتی به‌رغم تصریح اداره کل نظارت و ارزشیابی سینمایی درباره ممنوع نبودن این فیلم، اما این رسانه‌ها همچنان بر دروغ توقیف بودن فیلم مهرجویی تأکید و اصرار می‌کردند.

مهرجویی اما پس از آگاهی از اینکه فیلم او اکران خواهد شد و مجوزش توسط وزارت ارشاد صادر شده، اعلام کرد که به وی اطلاعات غلط داده بودند و وی تحت تأثیر این اشتباه، آن ویدئوی اعتراضی را منتشر کرده بود. این سخن مهرجویی اما با واکنش منفی جریان رسانه‌ای وابسته به دشمنان ایران مواجه شد و داریوش مهرجویی را در عرض یک شب، از مقام قهرمان به جایگاه مزدور رژیم تغییر دادند! البته این رفتار مسبوق به سابقه است و این رسانه‌ها همواره برخوردهای تخریبی و شبه‌تروریستی را علیه هنرمندانی که برخلاف میل‌شان رفتار می‌کنند در پیش می‌گیرند.

 

این در حالی است که کیهان روز هفدهم اسفند در واکنش به ویدیوی اول نوشته بود: تهیه‌کننده «لامینور» که سابقه‌ای طولانی در ژورنالیسم زرد دارد، این بار نیز به خاطر ســطح پایین و ضعف مفرط فیلمش می‌داند که در اکران شکست خواهد خورد، پس با جار و جنجال در پی تبلیغ و بالا بردن فروش فیلم خود است.

تهیه‌کننده «لامینور» که سابقه‌ای طولانی در ژورنالیسم زرد دارد، این بار نیز به خاطر ســطح پایین و ضعف مفرط فیلمش می‌داند که در اکران شکست خواهد خورد، پس با جار و جنجال در پی تبلیغ و بالا بردن فروش فیلم خود است.

بعد از انتشــار ویدئویی توســط داریوش مهرجویی در اعتراض به آن‌چه توقیف فیلم خوانده است، سازمان سینمایی اعلام کرد که این فیلم نه توقیف است و نه مانعی برای اکران دارد. حبیب ایل‌بیگی، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: «برای اکــران نــوروزی ٢١ فیلم متقاضی بودند که از میان آن‌ها می‌بایســت ٧ فیلم انتخاب می‌شــد، شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی در این انتخاب‌ها جوانب مختلفی از جمله حضور در جشــنواره فیلم فجر، تنوع ژانر و مخاطب را مدنظر قرار می‌دهند، «لامینور» هم مانند ١٤ فیلم دیگری که در بسته اکران نوروز قرار نگرفته است، امکان اکران در مقاطع زمانی دیگر را دارد.»

او تأکید کرد: «درخصوص فیلم «لامینور» هم بارها به تهیه‌کننده فیلم گفته‌ایم که فیلم مشــکلی برای پروانه نمایش ندارد و مسیر اکران آن باز است؛ دلیل این هیاهو و حواشی را نمی‌فهمیم. فیلم فقط در جدول اکران نوروز نیست.»

اما برخــلاف گفته حبیب ایل‌بیگی، دلیل حاشیه‌ســازی پیرامون فیلم «لامینور» کاملا روشن اســت؛ تهیه‌کننده این فیلم که سابقه‌ای طولانی در ژورنالیسم زرد دارد، این بار نیز به خاطر ســطح پایین و ضعف مفرط فیلمش می‌داند که استقبال چندانی در پی نخواهد داشت و در اکران شکست خواهد خورد، پس باز هم به روش‌های ژورنالیسم زرد رو آورده و با جار و جنجال در پی تبلیغ و بالا بردن فروش فیلم خودش است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها