بازدید رئیس فرهنگستان ادب فارسی از کتابخانه مرکزی اردبیل

رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی اردبیل بازدید کرد.

بازدید رئیس فرهنگستان ادب فارسی از کتابخانه مرکزی اردبیل
کد خبر: 542831
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ۲۰:۴۲:۲۴

غلامعلی حداد عادل ۲۱ اسفند در جریان این بازدید از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی اردبیل، یادگاران انقلاب، ناشنوایان، روشندلان، مخزن کتابخانه، بخش های کودک و نوجوان و بخش نسخ خطی و نفایس چاپی بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت فعالیت کتابخانه مرکزی اردبیل قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، رئیس فرهنگستان زبان فارسی در جریان این بازدید اظهار کرد: باید کتابخانه های عمومی به محل حضور پررنگ جوانان و نوجوانان تبدیل شده تا با مجموعه های ارزشمند و فاخر آشنایی پیدا کنند.

غلامعلی حدادعادل خاطرنشان کرد: بهتر است به جای توجه به فضای مجازی شایسته است تا امر مطالعه و کتابخوانی بیش از گذشته رواج یابد و زمینه انتقال مواریث ارزشمند در این حوزه فراهم آید.

وی ادامه داد: کتابخانه مرکزی اردبیل یکی از منابع ارزشمند در استان اردبیل محسوب می شود که زمینه ساز حضور و مشارکت اقشار مختلف برای توسعه و ترویج امر کتابخوانی است.

رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی بیان کرد: انتظار می رود بیش از هر زمان دیگر به ظرفیت کتابخانه های عمومی در این استان توجه شود و ما نیز قول می دهیم تا جدیدترین انتشارات و آثار به چاپ رسیده به همت فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم.

حدادعادل که به همراه نائب رئیس مجلس و دیگر مدیران و مسئولان استانی از کتابخانه مرکزی اردبیل بازدید می کرد، به درخواست کتابخوانان این مجموعه مبنی بر افزایش ساعات کاری کتابخانه عمومی با همراهی سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور پاسخ مثبت داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها