در جلسه شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی:

برنامه درسی «طراحی طلا و جواهر» به تصویب رسید

حداد عادل موضوع طلا و جواهر را به عنوان بستری برای معرفی فرهنگ و تمدن ایران و اسلام با اهمیت بسیار بالایی ارزیابی کرد و افزود: تاسیس این رشته در عرصه فرهنگ و تمدن ایران اسلامی می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

برنامه درسی «طراحی طلا و جواهر» به تصویب رسید
کد خبر: 533246
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۱۰:۵۵:۲۱

جلسه ۲۰۸ شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب به ریاست دکتر غلامعلی حدادعادل به منظور بررسی دو برنامه درسی کارشناسی ارشد «طراحی طلا و جواهر» و کارشناسی ارشد «تکنولوژی آموزشی گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه» در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حداد عادل موضوع طلا و جواهر را به عنوان بستری برای معرفی فرهنگ و تمدن ایران و اسلام با اهمیت بسیار بالایی ارزیابی کرد و افزود: تاسیس این رشته در عرصه فرهنگ و تمدن ایران اسلامی می‌تواند نقش موثری داشته باشد. 

در این جلسه گلابچی؛ مجری و طراح برنامه «طراحی طلا و جواهر» ماحصل پژوهش خود و جلسات با کارگروه و کمیسیون‌های مربوطه را تبیین نمود و در پایان جلسه برنامه به اتفاق آرا به تصویب رسید. 

همچنین در ادامه جلسه جلالی؛ دبیر کارگروه و زارعی زوارکی؛ مجری و طراحی برنامه «تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه» درخصوص فرآیند بررسی برنامه و جلسات دانشگاه و کارگروه‌ها و کمیسیون‌های مربوطه را تبیین نمودند و در نهایت این برنامه به اتفاق اکثریت آرا به تصویب رسید. 

در جلسه ۲۰۸ شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب، معتمدی؛ رئیس دانشگاه علامه طباطبایی به نمایندگی کارگروه روانشناسی مقطع کارشناسی ارشد را مطرح کرد. کلیات این برنامه در این جلسه به تصویب رسید و بررسی سر فصل ۵ و عناوین درسی به جلسه بعد موکول گردید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها