کد خبر: 526801
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۴:۴۶:۳۸
| |

بهروز شعیبی کارگردان:

در حال انجام کارهای پروژه «امام موسی صدر» هستیم / می‌گویند «گلشیفته» بساز!

بهروز شعیبی کارگردان سینما بیان کرد که ما در حال انجام کارهای پروژه «امام موسی صدر» هستیم و امیدوارم بعد از جشنواره بتوانم رویش کار کنم.

در حال انجام کارهای پروژه «امام موسی صدر» هستیم / می‌گویند «گلشیفته» بساز!
کد خبر: 526801
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۴:۴۶:۳۸

اعتمادآنلاین| بهروز شعیبی کارگردان سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: ما در حال انجام کارهای پروژه «امام موسی صدر» هستیم و امیدوارم بعد از جشنواره بتوانم رویش کار کنم.

به گزارش مهر، این کارگردان در توضیح بیشتر این پروژه بیان کرد: این پروژه یا فیلم سینمایی می‌شود یا یک مستند داستانی. در حال حاضر بخش عمده‌ای از تحقیقات پروژه انجام شده و 2 طرح هم برای آن داریم که هم می‌توانیم داستانی آن را پیش ببریم و هم در قالب مستند داستانی. ولی هنوز کسی به‌عنوان حامی مالی پای کار نیامده است.

شعیبی افزود: امیدوارم که این کار هم به سرانجام برسد چراکه یکی از علاقه‌های شخصی خودم است. بالای یک سال و نیم است که درگیر این پروژه هستم و فکر می‌کنم شخصیت جذاب و بسیار درستی برای امروز ماست.

وی درباره دیگر فعالیت‌های خود هم توضیح داد: در حال آماده‌سازی فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» برای جشنواره فجر امسال هم هستم که یک فیلم متفاوت است و البته سیاسی نیست.

این کارگردان در بخش دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به تجربه ساخت سریال «گلشیفته» در شبکه نمایش خانگی و امکان تکرار تجربه‌های مشابه در این حوزه با وجود انتقاداتی که نسبت به آن مطرح شده بود عنوان کرد: آن هم یک تجربه کمدی بود که مخاطب خاص خود را داشت و اتفاقاً آن را دوست هم داشتند. آن کار بد موقعی پخش شد. درست در مقطع تغییر عرضه دی‌وی‌دی به وی‌اودی‌ها بود. سامانه‌ای آن را پخش کرد که هنوز هم مخاطب چندانی ندارد. امروز در برخی سامانه‌ها استقبال خوبی از آن می‌شود و مخاطبان هم از آن راضی هستند. خودم همسایه‌ای دارم که در واکنش به کارهایی که اخیراً ساخته‌ام می‌گوید این‌ها چیست که می‌سازی، «گلشیفته» بساز!

بهروز شعیبی در جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر با فیلم سینمایی «روز بلوا» حضور داشت که این فیلم بدون اکران عمومی در هفته‌های اخیر در قالب یک مینی‌سریال سه‌قسمتی از پلتفرم‌های فضای مجازی پخش شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها