کد خبر: 316030
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۰:۲۰:۰۰
| |

علیرضا داوودنژاد، کارگردان سینما، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

به دنبال ساخت فیلمی متفاوت هستم/ امیدوارم «مصائب شیرین2» اکران شود/ شرایط اکران و تبلیغات در سینمای ایران پیچیده شده است/ ذائقه مخاطبان سینما تغییر کرده است

علیرضا داوودنژاد گفت: «وضعیت اکران در ایران پیچیده است. امکان پیش‌بینی وجود ندارد. اکنون با این ذائقه‌ای که مردم دارند نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه واکنشی به فیلم «مصائب شیرین2» نشان خواهند داد. اما با تجربه‌ا‌م از اکران نسخه اول فیلم، امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.»

به دنبال ساخت فیلمی متفاوت هستم/ امیدوارم «مصائب شیرین2» اکران شود/ شرایط اکران و تبلیغات در سینمای ایران پیچیده شده است/ ذائقه مخاطبان سینما تغییر کرده است
کد خبر: 316030
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «مصائب شیرین1» 20 سال قبل ساخته شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. آن زمان مردم فیلم را دوست داشتند، اما اکنون داوودنژاد نسخه دوم را ساخته و اطمینان ندارد که موفقیت‌های نسخه اول تکرار شود. او اعتقاد دارد که ذائقه مخاطبان سینما تغییر کرده است و هیچ تضمینی برای فروش فیلم‌ها وجود ندارد. در ادامه صحبت‌های کارگردان «مصائب شیرین2» را خواهید خواند:

علیرضا داوودنژاد، کارگردان فیلم «مصائب شیرین2»، درباره اکران این فیلم به اعتمادآنلاین گفت: «سینما در ایران هیچ حساب‌وکتابی ندارد؛ یعنی امروز که با شما صحبت می‌کنم مطمئن نیستم «مصائب شیرین 2» چه زمانی اکران می‌شود. البته به ما خبر داده‌اند که قرار است فیلم‌مان از 15 مهرماه اکران شود. امیدوارم این خبر صحت داشته باشد و فیلم برای مردم نمایش داده شود.»

داوودنژاد ادامه داد: «طی صحبت‌هایم با فارابی و آقای سرتیپی به عنوان پخش‌کننده، به من قول دادند که فیلم در شرایط مطلوبی اکران می‌شود و حالا در انتظار خبر قطعی هستم. پروانه نمایش و مجوز‌های لازم را صادر نکرده‌اند که امیدوارم این موضوع هم حل شود و شرایط مساعدی برای اکران داشته باشیم.»

عکس1

کارگردان «فراری» درباره نوع و شرایط تبلیغات و فروش فیلم در سینمای ایران گفت: «وضعیت اکران در ایران پیچیده است. امکان پیش‌بینی وجود ندارد. با این ذائقه‌ای که مردم دارند نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه واکنشی به فیلم «مصائب شیرین2» نشان خواهند داد. اما با تجربه‌ام از اکران نسخه اول فیلم، امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.»

داوودنژاد در پایان گفت: «در حال ویرایش متنی هستم که امیدوارم آن‌گونه که مطلوب است پیش رود و بتوانم پروژه جدیدم را بسازم. می‌خواهم به مسافرت بروم و برای ساخت فیلم جدیدم کمی تامل کنم. قطعاً پروژه جدیدی در راه خواهد بود و تفاوت زیادی با کارهای قبلی‌ام خواهد داشت. به زودی اطلاعات و اسامی بازیگران را اعلام می‌کنم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها