کد خبر: 222598
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۷ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

سعید راد در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

بزرگان سینمای ایران را فراموش نکنیم/ افرادی شبیه به مسعود کیمیایی در سینمای ایران کم داریم

سعید راد گفت: با احترام کامل کلاه از سرم بر‌می‌دارم و تولد مسعود کیمیایی را تبریک می‌گویم. البته این تولد باید باشکوه باشد و در شأن مسعود کیمیایی برگزار شود.

بزرگان سینمای ایران را فراموش نکنیم/ افرادی شبیه به مسعود کیمیایی در سینمای ایران کم داریم
کد خبر: 222598
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۷ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید راد در دو فیلم «سفر سنگ» و «خط قرمز» با مسعود کیمیایی همکاری داشت. بازیگر فیلم «خط قرمز» اعتقاد دارد افراد کمی شبیه به مسعود کیمیایی در سینما وجود دارند و باید قدر آنها را دانست.

سعید راد بازیگر فیلم «خط قرمز» با اشاره به سالروز تولد مسعود کیمیایی به اعتمادآنلاین گفت: «با احترام کامل کلاه از سر بر‌می‌دارم و تولد مسعود کیمیایی را تبریک می‌گویم. البته این تولد باید باشکوه باشد و شأن مسعود کیمیایی برگزار شود. متاسفم که فقط در سالروز تولد و مرگ به یاد هم می‌افتیم. بهتر است که همواره از حال و احوال یکدیگر باخبر باشیم.»

راد ادامه داد: «افرادی شبیه به کیمیایی در سینمای ایران کم داریم و باید قدر کسانی شبیه به او را بدانیم. زمانی که بزرگان سینما را از دست دادیم دیگر چه فایده‌ای دارد که از آنها یاد کنیم و درباره آنها مطلب منتشر کنیم.»

سعید راد با اشاره به دیگر بزرگان سینمای ایران گفت: «مهرجویی، تقوایی، بیضایی و کیمیایی از بزرگان و مفاخر سینمای ایران هستند. افرادی شبیه به آنها همان‌هایی بودند که امثال من را بالا کشیدند. تمام خاطرات من از همکاری با این بزرگان شکل گرفته است. مگر می‌شود آقای نادری یا کیمیایی را فراموش کرد. اگر ایمان داریم که این افراد بزرگ هستند آنها را فراموش نکنیم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها