کد خبر: 661323
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۶ ۰۸:۱۳:۳۹
| |

عباس سلیمی نمین فعال سیاسی اصولگرا:

اینکه لاریجانی شخصاً به صحنه بیاید مشخص نیست؛ رهبری خواهان اصلاح جفایی است که انجام شده

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: درخصوص گشایش فضای سیاسی برای اصلاح‌طلبان قطعاً این امکان وجود خواهد داشت، بعید می‌دانم که مشکلی برای حضور اصلاح‌طلبان وجود داشته باشد. آقایان جهانگیری، همتی و لاریجانی مشکلی برای حضور در صحنه ندارند. اینکه لاریجانی شخصاً به صحنه بیاید مشخص نیست. رهبری خواهان اصلاح جفایی است که انجام شد.

اینکه لاریجانی شخصاً به صحنه بیاید مشخص نیست؛ رهبری خواهان اصلاح جفایی است که انجام شده
کد خبر: 661323
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۶ ۰۸:۱۳:۳۹

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا، درباره تضاد میان اصولگرایان در انتخابات گفت: به طور قطع اصولگرایان هم کاندیداهای متعدد خواهد داشت و اصلاح طلبان هم چنین وضعیتی را تجربه می‌کنند. بعید است که اصلاح طلبان روی یک فرد متمرکز باشند. ساختار تشکیلاتی اصولگرایان تلاش خود را خواهد کرد اما من فکر می‌کنم خوشبینی است که یک نفر از اصولگرایان تمام سلایق را نمایندگی کند.

به گزارش انتخابات بخش هایی از گفت و گوی سلیمی نمین را در ادامه می خوانید:

 

  • ما سه جریان مشخص را درون اصولگرایان می‌بینیم، اول جریان میانه رو، دوم کسانیکه کمتر دیگران را قبول دارند و سوم کسانیکه سنتی بوده‌اند. الان معلوم نیست این سه جریان با کدام نامزدها به میدان بیایند. در این جریانات هم افراد متعددی وجود دارد که با یکدیگر رقابت می‌کنند. قطعاً در درون خود به توافق خواهند رسید. مثلاً از کسانیکه در دولت هستند، چند کاندیدا وجود دارد.
  • جبهه پایداری بعید است کاندیدا مشخصی داشته باشد، احتمال دارد که همچنان بر اساس ائتلافی که در مجلس دنبال کرد.
  • درخصوص گشایش فضای سیاسی برای اصلاح طلبان قطعاً این امکان وجود خواهد داشت، بعید می‌دانم که مشکلی برای حضور اصلاح طلبان وجود داشته باشد. آقایان جهانگیری، همتی و لاریجانی مشکلی برای حضور در صحنه ندارند. اینکه لاریجانی شخصاً به صحنه بیاید مشخص نیست. رهبری خواهان اصلاح جفایی است که انجام شد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها