کد خبر: 659468
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۸ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

اصلاح‌طلبان سلطنت‌طلب نشده‌اند، اما از هر فرصتی برای «لگد زدن به جمهوری اسلامی» استفاده کردند

روزنامه جوان نوشت: معلوم است که «جوان» قصد نداشته بگوید اصلاح‌طلبان سلطنت‌طلب شده‌اند، اما در منش اصلاح‌طلبان برای «لگد زدن به جمهوری اسلامی» و فرصت‌طلبی از وجود امثال نصیری برای این منظور، بحثی باقی نمی‌ماند.

اصلاح‌طلبان سلطنت‌طلب نشده‌اند، اما از هر فرصتی برای «لگد زدن به جمهوری اسلامی» استفاده کردند
کد خبر: 659468
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۸ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه جوان به یادداشت عباس عبدی درباره مهدی نصیری پاسخ داده است.

به گزارش جوان، آقای عباس عبدی در یکی دیگر از شگفتانه‌های تحلیلی خود در واکنش به یادداشت «جوان» با عنوان «چرا اصلاح‌طلبان باطن خود را به گردن نمی‌گیرند؟» بدون پاسخگویی به هیچ‌یک از استدلال‌های «جوان» و فقط با یک ادعای گنده که قبلاً خودش خلاف این ادعا حرف زده بود، عصبانیت خودش را از دوقلوشدن با مهدی نصیری بر سر روزنامه جوان خالی کرده است.

این روزنامه افزوده است: معلوم است که «جوان» قصد نداشته بگوید اصلاح‌طلبان سلطنت‌طلب شده‌اند، اما در منش اصلاح‌طلبان برای «لگد زدن به جمهوری اسلامی» و فرصت‌طلبی از وجود امثال نصیری برای این منظور، بحثی باقی نمی‌ماند. 

جوان تاکید کرده است: مسئله روشن است. خیلی خیلی روشن. عباس عبدی و بسا اصلاح‌طلبان دیگر، سلطنت‌طلب نیستند و کسی هم چنین ادعایی نکرد. اما نصیری را تبلیغ و تأیید می‌کردند و او را یک ظرفیت بالفعل‌شده می‌دیدند. با او کار‌ها داشتند. اما خوب در گوش او نکرده بودند که دورویی و ریاکاری سیاسی را چگونه پیش ببرد؛ و حالا نصیری از برخی شبهاتی که اصلاح‌طلبان در دل او افکنده‌اند، نظریه «اتحاد اصلاح‌طلبان با شاهزاده» را در خارج از کشور داده است. این را حل کنید و این‌قدر فکر و خیال نبافید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها