کد خبر: 654722
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ۰۹:۵۱:۳۳
| |

چرا لاریجانی به خاطر دخترش ردصلاحیت می‌شود اما قالیباف تایید می‌شود؟

چهره اصولگرا به رویکردهای دوگانه در بررسی صلاحیت لاریجانی و قالیباف انتقاد کرد.

چرا لاریجانی به خاطر دخترش ردصلاحیت می‌شود اما قالیباف تایید می‌شود؟
کد خبر: 654722
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ۰۹:۵۱:۳۳

محسن کوهکن، عضو جبهه پیروان به ردصلاحیت لاریجانی در انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: امکان دارد بنده هم انتقاداتی داشته باشم و به شورای نگهبان بگویم شما در مورد ردصلاحیت لاریجانی گفتید که فرزندان او در خارج از کشور هستند و شورای عالی امنیت ملی هم تصویب کرده که اقوام درجه یک خارج از کشور نباشند اما همین اتفاق در مورد قالیباف هم افتاد به این ترتیب که دختر لاریجانی و دامادش در خارج از کشور بودند اما قالیباف پسرش به دنبال مهاجرت بود.

به گزارش خبرآنلاین بخش هایی از گفت و گوی کوهکن را در ادامه می خوانید:

 

  • در مورد قالیباف همه مشاهده می‌کردند که شورای نگهبان چگونه برخورد می‌کند، خود قالیباف هم پاسخ روشنی نداد و مشاورین هم به فکر توجیه افتادند. اصلاً فرض را بر این می‌گذاریم که پسر قالیباف به دنبال گرفتن اقامت در کانادا است.
  • در اینجا باید یک واقعیت را در نظر بگیریم و آن هم این است که وقتی پدر رییس یک قوه شد، می‌تواند به پسرش که بزرگ شده و به سن رشد رسیده، تحکم کند، امکان دارد آن پسر بگوید من تبعیت نمی‌کنم اما نحوه برخورد با این مسائل مهم است و یا مثلاً برخوردی که در مورد ترکیه و جهیزیه انجام دادند، اگر چه طرفداران قالیباف معتقد هستند که نعوذبالله او معصوم است در صورتی که قطعاً قالیباف در اداره کردن مجلس، تصمیم‌گیری‌ها و برخوردها اشتباهاتی داشته است.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها