کد خبر: 653877
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۲۱:۰۲:۳۲
| |

پوتین در آرزوی احیای شوروی سابق است؛ روسیه تجاوز به هر کشوری را مجاز می‌داند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ساکنان فعلی کرملین همچنان در آرزوی احیاء شوروی سابق هستند و برای رسیدن به آرزوی زیاده‌خواهانه، تجاوز به هر کشوری را مجاز می‌دانند!

پوتین در آرزوی احیای شوروی سابق است؛ روسیه تجاوز به هر کشوری را مجاز می‌داند
کد خبر: 653877
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۲۱:۰۲:۳۲

روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرد که پوتین در آرزوی احیای شوروی سابق است.

به گزارش جمهوری اسلامی، این هفته، جنگ در اوکراین دوسالگی را رد کرد. جنگی که پوتین رئیس‌ جمهور روسیه در اسفند 1400 تحت عنوان «عملیات ویژه نظامی» آغاز کرد، با این پیش‌بینی که در کوتاه‌مدت، اهداف مسکو را در اوکراین محقق خواهد کرد، همچنان ادامه دارد و هنوز هیچ نقطه پایانی برای آن مشاهده نمی‌شود. براساس آمارهای غیررسمی، این جنگ تاکنون بیش از 500 هزار نفر از طرفین را به کام مرگ کشانده و تلاش‌های بین‌المللی برای توقف آن، تاکنون نتیجه نداده است.

این روزنامه افزوده است: اوکراین می‌گوید برای آغاز مذاکرات صلح، نیروهای روسیه باید از مناطق تحت اشغال خارج شوند در حالی که روسیه نه‌تنها این شرط را قبول ندارد بلکه خواستار پذیرفتن حاکمیت روسیه بر مناطق تحت تصرف و سرنگونی دولت اوکراین شده است. این هفته، حتی مدودف، متحد سیاسی پوتین صراحتاً اعلام کرد کل اوکراین متعلق به روسیه است! و این سخن گزاف نشان می‌دهد ساکنان فعلی کرملین همچنان در آرزوی احیاء شوروی سابق هستند و برای رسیدن به آرزوی زیاده‌خواهانه، تجاوز به هر کشوری را مجاز می‌دانند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها