کد خبر: 653763
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۶ ۱۹:۴۰:۲۰
| |

واکنش روزنامه جوان به غیبت پرشمار نمایندگان مجلس بعد از انتخابات؛ رقت‌انگیزند و بلوغ سیاسی ندارند

روزنامه جوان نوشت؛ این واکنش رقت‌برانگیز اصولگرایان، هم از جهت غیبت بازنده‌های آنان در نخستین جلسه علنی مجلس بعد از انتخابات و هم مهم‌تر از آن در تلاش برای انتساب منتخبان مرحله اول به فهرست‌های کذایی خود است. این نشانه ضعف و نداشتن بلوغ و فهم سیاسی و افراط در توجه به خود است.

واکنش روزنامه جوان به غیبت پرشمار نمایندگان مجلس بعد از انتخابات؛ رقت‌انگیزند و بلوغ سیاسی ندارند
کد خبر: 653763
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۶ ۱۹:۴۰:۲۰

روزنامه جوان به غیبت نمایندگان بازنده در جلسه علنی مجلس در روز بعد از انتخابات واکنش نشان داده است.

به گزارش جوان، این واکنش رقت‌برانگیز اصولگرایان، هم از جهت غیبت بازنده‌های آنان در نخستین جلسه علنی مجلس بعد از انتخابات و هم مهم‌تر از آن در تلاش برای انتساب منتخبان مرحله اول به فهرست‌های کذایی خود است. این نشانه ضعف و نداشتن بلوغ و فهم سیاسی و افراط در توجه به خود است. آن‌هم با این تجربه سال‌های طولانی که همین گروه منتخب را چه‌بسا چهارسال دیگر نیمی را شورای نگهبان کنار بگذارد و نیم دیگر را مردم.

روزنامه جوان افزوده است: چنانکه شمار «نماینده‌اولی‌ها» در همین مرحله اول به نصف نمایندگان مجلس دوازدهم رسیده است. یعنی مجلسی که با این انتخابات تشکیل خواهد شد، احتمالاً بیش از نیمی از نمایندگان هیچ تجربه‌ای از کار نمایندگی نداشته باشند.

این روزنامه همچنین نوشته است: با این وضعیت که معلوم نیست از نقاط ضعف هر دموکراسی است یا نقطه قوت آن (چون دموکراسی هنوز در همه دنیا چیز تازه‌ای است)، آیا بالیدن به منتخبین و نسبت‌دادن آن به جریان خود یا حتی متأسفانه نسبت دادن آن به برخی اشخاص، آیا افتخاری دارد ؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها