کد خبر: 653636
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ۱۷:۴۰:۲۷
| |

حرف مهم مردم در انتخابات ۱۱اسفند؛ مسئولان پیام عدم مشارکت ۷۶درصدی تهرانی‌ها را گرفتند؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: عدم حضور بیش از ۷۶ درصد از مردم تهران که واجد شرایط رأی دادن بودند در انتخابات با توجه به اینکه تهران مرکز حکمرانی نظام جمهوری اسلامی است، پیام مهمی به همراه دارد که مسئولان نظام باید آن را دریافت کنند.

حرف مهم مردم در انتخابات ۱۱اسفند؛ مسئولان پیام عدم مشارکت ۷۶درصدی تهرانی‌ها را گرفتند؟
کد خبر: 653636
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ۱۷:۴۰:۲۷

روزنامه جمهوری اسلامی شگفتی‌های انتخابات مجلس دوازدهم را لیست کرده است‌.

به گزارش جمهوری اسلامی، شگفتی‌های انتخابات مجلس دوازدهم کم‌نظیرند و مردم با رفتار خودشان حرف‌های مهمی را با مسئولین در میان گذاشتند.در تعدادی از حوزه‌های انتخابیه، عده‌ای از مردم در برگ‌های رأی به جای نام کاندیداها قیمت کالاها را نوشتند و در مواردی هم نام افرادی را نوشتند که در اثر ندانم‌کاری‌های مسئولین به شهرت کاذب رسیده‌اند.

این روزنامه افزوده است: طبق آمارها، مشارکت در تهران ۲۳/۶۷ درصد واجدین شرایط رأی در این شهر بود که کمتر از یک چهارم است. هیچیک از کاندیداهای تهران حتی نفرات اول نتوانستند یک سوم آراء همین ۲۳ درصد شرکت‌کنندگان را کسب نمایند. مهم‌تر اینکه واجدان شرایط رأی دادن در تهران ۱۰/۳۰۰/۱۹۱ نفرند و نفر اول منتخب تهران ۵۹۷/۷۷۰ رأی را به خود اختصاص داده که متأسفانه کمتر از ۶ درصد واجدین شرایط است.

جمهوری اسلامی نوشته است: عدم حضور بیش از ۷۶ درصد از مردم تهران که واجد شرایط رأی دادن بودند در انتخابات با توجه به اینکه تهران مرکز حکمرانی نظام جمهوری اسلامی است، پیام مهمی به همراه دارد که مسئولان نظام باید آن را دریافت کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها