کد خبر: 647987
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ ۱۱:۱۴:۰۸
| |

ادعای میچ مک‌کانل رهبر جمهوری‌خواهان سنای آمریکا:

تصمیم بایدن برای حمله نظامی علیه حامیان ایران دیر گرفته شد

رهبر جمهوری‌خواهان سنای آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که از تصمیم رئیس‌جمهوری آمریکا برای حمله به مواضع انصارالله یمن حمایت می‌کند.

تصمیم بایدن برای حمله نظامی علیه حامیان ایران دیر گرفته شد
کد خبر: 647987
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۲ ۱۱:۱۴:۰۸

میچ مک‌کانل رهبر جمهوری‌خواهان سنای آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که از تصمیم «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا برای حمله به مواضع انصارالله یمن حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، وی با تکرار برخی ادعاها در خصوص حمایت ایران از حملات انصارالله در دریای سرخ، اعلام کرد: «من از عملیات آمریکا و ائتلاف علیه حوثی‌های مورد حمایت ایران که مسئول اخلال خشونت‌آمیز تجارت بین‌المللی در دریای سرخ و حمله به کشتی‌های آمریکایی هستند، استقبال می‌کنم. تصمیم بایدن برای استفاده از نیروی نظامی علیه این نمایندگان ایران دیرهنگام بود».

مک‌کانل در ادامه مواضع بی‌اساس خود افزود: ‌«امیدوارم که این عملیات‌ها نشان‌دهنده تغییری پایدار در رویکرد دولت بایدن در قبال ایران و گروه‌های نیابتی آن باشد. برای بازگرداندن بازدارندگی و تغییر محاسبات ایران، مقام‌های این کشور باید باور داشته باشند که تا زمانی که کارزار ترور جهانی خود را کنار نگذارند، بهای معناداری را خواهند پرداخت».

وی با اشاره به حملات اخیر انصارالله افزود که ایالات متحده و متحدان ما نباید جایی برای شک و تردید باقی بگذارند که روزهای تهاجم بی‌پاسخ آنها به پایان رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها