کد خبر: 647708
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

جوان: برخورد با «هجمه‌‌کنندگان» به ارزش‌های «ملی» زمینه‌ساز تحقق آزادی می‌شود!

روزنامه جوان نوشت: مقابله با هجمه کنندگان به ارزش‌های مشترک ملی، زمینه ساز تحقق آزادی در یک جامعه مردم سالار هم به شمار می‌رود. آزادی، چه در فضای واقعی و چه در فضای مجازی، با غبارافکنی و جریحه‌دار کردن وجدان‌های عمومی با حمله به ارزش‌های مشترک ملی، امکان بروز و ظهور نمی‌یابد.

جوان: برخورد با «هجمه‌‌کنندگان» به ارزش‌های «ملی» زمینه‌ساز تحقق آزادی می‌شود!
کد خبر: 647708
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه جوان برخورد با «هجمه‌‌کنندگان» به ارزش‌های «ملی» را زمینه‌ساز تحقق آزادی دانسته است!

به گزارش جوان، مقابله با هجمه کنندگان به ارزش‌های مشترک ملی، زمینه ساز تحقق آزادی در یک جامعه مردم سالار هم به شمار می‌رود. آزادی، چه در فضای واقعی و چه در فضای مجازی، با غبارافکنی و جریحه دار کردن وجدان‌های عمومی با حمله به ارزش‌های مشترک ملی، امکان بروز و ظهور نمی‌یابد. اشتغال ظرفیت‌های ملی، چه به صورت حقیقی و چه به صورت مجازی، به پاسخگویی به اظهارات شاذ و ضد ملی، ظرفیت سوز است و باعث می‌شود همین ظرفیت‌ها که باید در خدمت تحقق واقعی آزادی حقیقی باشند، به مسائل هرزه مشغول شود.

این روزنامه افزوده است: به همین دلیل است که همه جوامع، چه غربی و چه شرقی، به هیچ شخص حقیقی و حقوقی‌ای اجازه نمی‌دهند علیه امهات نظام سیاسی – اجتماعی اقدامی انجام دهند؛ جرائم علیه امنیت عمومی و تشویش اذهان، فصول مشترکی در همه قوانین با نظام‌های مختلف حقوقی است. از دیرباز، متعدیان به آزادی‌های عمومی و مهاجمان به ارزش‌های مورد وفاق، در همه جوامع اول با برخورد عمومی مردمی و سپس با برخورد خاص قضایی، عقب نشسته‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها