کد خبر: 645003
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

کیهان:

آزادی بیان در همه جای دنیا محدود است و مختص ایران نیست؛ اگر غیر این فکر می‌کنید شستشوی مغزی شده‌اید

روزنامه کیهان نوشت: آزادی، آزادی بیان و... در همه جای دنیا محدود است و مشروط به خطوط قرمز کاملاً مشخص. البته جنس خط قرمزها فرق دارد. در غرب قرآن‌سوزی آزاد است اما نزدیک شدن به هولوکاست بدترین عواقب را دارد. در ایران برعکس، کسی به خاطر آزادی بیان حق قرآن‌سوزی، توهین به مقدسات و... را ندارد اما در بسیاری از موارد دیگر آزادی‌های واضح و مبرهنی وجود دارد.

آزادی بیان در همه جای دنیا محدود است و مختص ایران نیست؛ اگر غیر این فکر می‌کنید شستشوی مغزی شده‌اید
کد خبر: 645003
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۲۰:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان تاکید کرده که آزادی بیان و آزادی در همه جای دنیا محدود است.

به گزارش کیهان، آزادی، آزادی بیان و... در همه جای دنیا محدود است و مشروط به خطوط قرمز کاملاً مشخص. البته جنس خط قرمزها فرق دارد. در غرب قرآن‌سوزی آزاد است اما نزدیک شدن به هولوکاست بدترین عواقب را دارد. در ایران برعکس، کسی به خاطر آزادی بیان حق قرآن‌سوزی، توهین به مقدسات و... را ندارد اما در بسیاری از موارد دیگر آزادی‌های واضح و مبرهنی وجود دارد تا جایی که در روزهای گذشته دیدم افرادی مثل احمد زیدآبادی، احمد بخارایی، صادق زیباکلام و... که داخل ایران هم زندگی می‌کنند، در مناظره‌های مختلف به سیاست‌های رسمی جمهوری اسلامی در حمایت از فلسطین می‌تازند و حتی سخنانی را تلویحاً یا علناً در حمایت از اسرائیل و علیه غزه مطرح می‌کنند و کسی هم کاری با آنها ندارد.

این روزنامه افزوده است: لذا اگر کسی هنوز در دنیای فانتزی‌های خودش زندگی می‌کند و تصور می‌کند چیزی به اسم آزادی، آزادی بیان مطلق و... در غرب وجود دارد اما در این‌جا حسرتش را می‌خورد، هنوز دنیای قرن 21 را نشناخته و مغزش مصداق مغز شست‌و‌شو شده توسط امپراطوری‌های رسانه‌ای غربی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها