کد خبر: 642846
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۹ ۱۸:۵۰:۱۳
| |

توماج صالحی چند روز بعد از آزادی بار دیگر بازداشت شد + جزئیات

توماج صالحی که چندی پیش با رای دیوان‌عالی کشور مبنی بر بررسی مجدد پرونده‌اش در دادگستری، آزاد شده بود به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بازداشت شد.

توماج صالحی چند روز بعد از آزادی بار دیگر بازداشت شد + جزئیات
کد خبر: 642846
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۹ ۱۸:۵۰:۱۳

خبرگزاری میزان نوشت: توماج صالحی که چندی پیش با رای دیوان‌عالی کشور مبنی بر بررسی مجدد پرونده‌اش در دادگستری، آزاد شده بود پس از برخی اظهارنظرهای کذب و بدون سند که در فضای مجازی منتشر کرد به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بازداشت شد.

صالحی در صحبت‌های‌ خود مدعی طرح شکایت از برخی افراد شده بود‌ که بررسی پرونده قضایی اخیر وی و استعلام از مراجع قضایی نشان می‌دهد نه این فرد و نه وکیلش تاکنون هیچ شکایتی از ضابط یا قضات پرونده ثبت نکرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان هم در این باره عنوان کرد: در پرونده ‌توماج صالحی، مطابق بررسی‌های دقیق صورت‌گرفته تمام مراحل، بازداشت، بازجویی و‌ بازپرسی مطابق قانون‌ انجام شده است.

برخی در‌باره مراحل و ‌روند بهره‌مندی افراد از‌ تاسیسات‌‌ قانونی‌ مطالبی را‌ مطرح می‌کنند، قطعا این مهم‌ به موجب قانون انجام شده است. درباره بازداشت در پرونده جدید قضایی نیز مطابق قانون اقدام شده و البته سوابق افراد در تصمیم‌گیری و اختصاص تاسیسات قانونی موثر است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها