کد خبر: 647294
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۲۰:۵۰:۰۰
| |

واکنش روزنامه همشهری به حادثه تروریستی کرمان؛ دشمنی‌ها هست تا جمهوری اسلامی هست!

روزنامه همشهری نوشت: مراقبت کنیم با طعنه و کنایه به نظام، هدف نهایی دشمن را محقق نکنیم. خون‌ها ریختند تا ملتی را تحقیر کنند. قرار نیست با خودتحقیری پروژه تحقیر ملی را تکمیل کنیم که این، از ریختن خون شهید سهمگین‌تر است. ان‌شاءالله روشن است. ادعای اینکه انتقام منجر به بازدارندگی می‌شود حرف ناتمامی است. ما و دشمن همواره در جنگیم.

 واکنش روزنامه همشهری به حادثه تروریستی کرمان؛ دشمنی‌ها هست تا جمهوری اسلامی هست!
کد خبر: 647294
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۲۰:۵۰:۰۰

روزنامه همشهری تاکید کرده که با اشاره به حادثه تروریستی کرمان دشمنی‌ها هست تا جمهوری اسلامی هست!

به گزارش همشهری، مطالبه انتقام حق است و مگر غیر این قابل تصور است؟ خون بهترین‌های این مردم را بر زمین ریختند اما از انتقام مهم‌تر فهم درست از انتقام است؛ چه چیز را می‌خواهیم مطالبه کنیم؟ میدان مبارزه: میدان مبارزه را گم نکنیم. جنگ ما جنگ در ساحت قدرت نرم است. قدرت سخت نیز در خدمت همان است. قدرت نرم یعنی قدرت مردم، یعنی قدرت ذهن‌ها و اراده‌ها.دشمن نیز همین را  فهمیده است. لذا امروز نمادهای این قدرت را می‌زند. یعنی فراتر از خون‌های پاکی که بر زمین ریخته را هدف گرفته است. هدف نهایی، تضعیف اراده یک ملت است، لذا نمادهای هویتی او را می زند تا تحقیرش کند...

این روزنامه افزوده است: مراقبت کنیم با طعنه و کنایه به نظام، هدف نهایی دشمن را محقق نکنیم. خون‌ها ریختند تا ملتی را تحقیر کنند. قرار نیست با خودتحقیری پروژه تحقیر ملی را تکمیل کنیم که این، از ریختن خون شهید سهمگین‌تر است. ان‌شاءالله روشن است. ادعای اینکه انتقام منجر به بازدارندگی می‌شود حرف ناتمامی است. ما و دشمن همواره در جنگیم. این‌طور نیست که اگر  چه می‌کردیم ترور انجام نمی‌شد. این دشمنی‌ها هست تا جمهوری اسلامی هست؛ مهم برآیند این نزاع تاریخی است که کفه قدرتش به کدام سمت است.  

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها