کد خبر: 647074
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۴ ۲۰:۰۰:۴۰
| |

سوال یک روزنامه اصلاح‌طلب از روحانی بلندپایه حوزه علمیه قم:‌ مراد شما از مردم کدام مردم است؟

روزنامه هم میهن نوشت: اگر مردم به مفهوم عام کلمه مدنظر باشد آن‌گاه امامان جمعه ناگزیرند برای اثبات اینکه صدای مردم هستند لحن خود را کمی تند کنند و به تکرار آنچه از مرکز برای آنها ارسال می‌شود، بسنده نکنند.

سوال یک روزنامه اصلاح‌طلب از روحانی بلندپایه حوزه علمیه قم:‌ مراد شما از مردم کدام مردم است؟
کد خبر: 647074
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۴ ۲۰:۰۰:۴۰

روزنامه هم میهن از رییس شورای عالی مدرسین حوزه علمیه قم پرسیده مرادش از مردم در سخنرانی‌ای اخیرش کدام مردم بوده است؟

به گزارش هم میهن، رئیس شورای‌عالی جامعۀ مدرسین حوزۀ علمیۀ قم از امامان جمعه خواسته به‌جای مسئولان وعده ندهند تا «با اشتباه ما مردم آن را به پای دین ننویسند.»آقای حسینی بوشهری گفته: «امامان جمعه در مشکلات کنار مردم باشند تا مردم احساس کنند در کنار آنها هستیم. آنان باید جایگاه خود را به‌گونه‌ای معرفی کنند که مردم بدانند که ما هم ممکن است اشتباه کنیم، زیرا ما معصوم نیستیم. اشتباه ما نباید پای دین نوشته شود.»وجه قابل تأمل دیگر اینکه مراد از مردم کدام مردم است؟ 

این روزنامه سپس نوشته است: اگر مراد از مردم در گفتار آقای حسینی‌بوشهری حامیان و موافقان باشد که در عین حمایت و موافقت به دلایل اقتصادی و معیشتی ناراضی‌اند در بهترین حالت بیش از 20 درصد جامعه را دربرنمی‌گیرد و اگر مردم به مفهوم عام کلمه مدنظر باشد آن‌گاه امامان جمعه ناگزیرند برای اثبات اینکه صدای مردم هستند لحن خود را کمی تند کنند و به تکرار آنچه از مرکز برای آنها ارسال می‌شود، بسنده نکنند. برخی امامان جمعه مانند امام جمعۀ اردبیل می‌کوشند چنین باشند اما در این حالت با ستاد مرکزی امامان جمعه چه کنند و آیا آنان هم با آقای حسینی‌بوشهری هم‌نظرند؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها