کد خبر: 641783
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ۱۵:۴۰:۰۰
| |

غائله استعفای نادران نه در شان مجلس، نه در شان مردم و نه در شان رئیس مجلس بود

روزنامه جوان نوشت: آیا این همه گرفتن وقت مجلس برای بررسی استعفایی که از ابتدا هم معلوم بود به موافقت مجلس نمی‌رسد، درست بود؟ آیا مشغول کردن افکارعمومی به این مسائل، خیر و صلاح مردم است؟ در کلیت ماجرا به نظر می‌رسد در غائله استعفای نادران، نه شأن خودش، نه شأن مجلس، نه شأن مردم و نه شأن رئیس مجلس رعایت نشد.

غائله استعفای نادران نه در شان مجلس، نه در شان مردم و نه در شان رئیس مجلس بود
کد خبر: 641783
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ۱۵:۴۰:۰۰

روزنامه جوان استعفای الیاس نادران را «استعفابازی با هزینه گران» خوانده است.

به گزارش جوان، نادران معتقد بود استعفایش برای رساندن حرف به مردم است. این اتفاق می‌توانست با نطق از تریبون عمومی مجلس هم اتفاق بیفتد، در حالی که هم اکنون با پافشاری بر استعفا چنین اتفاقی نیفتاد، زیرا جلسه غیرعلنی بود و کسی در جریان ماوقع قرار نگرفت. از سویی هر اعتراضی به نحوه اداره مجلس امکان طرح از تریبون مجلس را به شکل علنی دارد و نیازی به این ماجرا‌ها بود.

این روزنامه نوشته است: نکته تلخ دیگر از این ماجرا، طعنه «پادگانی» اداره شدن مجلس از سوی نادران بود که یادآور کلام و طعنه بیراه حسن روحانی به محمدباقر قالیباف در جریان انتخابات مجلس پیرامون حقوقدانی و سرهنگی بود. به این نکته هم باید اندیشید که آیا این همه گرفتن وقت مجلس برای بررسی استعفایی که از ابتدا هم معلوم بود به موافقت مجلس نمی‌رسد، درست بود؟ آیا مشغول کردن افکارعمومی به این مسائل، خیر و صلاح مردم است؟ در کلیت ماجرا به نظر می‌رسد در غائله استعفای نادران، نه شأن خودش، نه شأن مجلس، نه شأن مردم و نه شأن رئیس مجلس رعایت نشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها