کد خبر: 646859
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

سخنگوی قوه قضاییه:

سوئد منتظر باشد بلاهایی که منافقین بر سر عراق و آلبانی آوردند، سر خودشان هم بیاید

سخنگوی قوه قضاییه هشدار داد: سوئد باید انتظار مشکلاتی که منافقین در آلبانی و عراق ایجاد کردند را برای تکرار در سوئد بکشد. اگر مسئولان سوئد دغدغه مردم خود را دارند باید به این موضوع توجه کنند.

سوئد منتظر باشد بلاهایی که منافقین بر سر عراق و آلبانی آوردند، سر خودشان هم بیاید
کد خبر: 646859
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۳:۵۰:۰۰

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به پرونده حمید نوری گفت: استفاده ابزاری از حقوق برای ذبح حقوق و مخدوش سازی قضاوت ظلم است که در قلب تروریست حقوقی و قضایی در سیستم قضائی سوئد این موضوع مطرح شده و دولت این کشور تحت تأثیر گروهک تروریستی منافقین منفور و بی خانمان و تحت حمایت رژیم صهیونیستی آن را دنبال می‌کند. حکم  حمید نوری در یک سیستم قضائی و آزاد خروجی جز برائت ایشان نداشته و ندارد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی قوه قضائیه اظهار کرد: سوئد باید انتظار مشکلاتی که منافقین در آلبانی و عراق ایجاد کردند را برای تکرار در سوئد بکشد. اگر مسئولان سوئد دغدغه مردم خود را دارند باید به این موضوع توجه کنند. پرونده حمید نوری در هیچ دادگاه بین المللی مطرح نشده و صرفا در دادگاه سوئد بررسی شده است و برخلاف دادرسی عادلانه عمل می‌شود. تمامی شهود حمیدنوری تهدید شدند و امکان حضور در دادگاه را پیدانکردند. دولت سوئد نباید سازوکار قضائی را جهت تقویت تروریست‌ها بکار بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها