کد خبر: 628375
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۰:۰۵
| |

اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد

تسنیم خبر داد که دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود برای محدودسازی فعالیت‌های تروریستی و سایبری منافقین، شبکه اینترنت مقر اشرف۳ را قطع کرده است.

اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد
کد خبر: 628375
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۰:۰۵

دولت آلبانی در جدیدترین محدودیت خود برای منافقین در تیرانا، شبکه اینترنت مقر اشرف3 را قطع کرده است.

به گزارش تسنیم، یک منبع آگاه امنیتی  گفت که این اقدام برای جلوگیری از فعالیت‌های تروریستی منافقین صورت گرفته و در پی آن، اعضای این گروهک مجبور به استفاده از اینترنت سیم کارت و برخی روش‌های غیر قانونی دیگر شده‌اند.

این دومین ضربه اساسی دولت آلبانی در ماه‌های گذشته به یگان سایبری منافقین است

پلیس ضدشورش این کشور، خردادماه سال جاری نیز با ورود به مقر اشرف3، تعداد زیادی از کامپیوترها، سرورها و هاردهای متعلق به یگان سایبری منافقین را با خود بُرد.

منافقین پس از اخراج از عراق و انتقال به آلبانی که موجب دور شدن آنها از مرزهای ایران و محدودیت شدید آنها برای انجام عملیات‌های تروریستی در داخل کشور شد، بیشترین تمرکز خود را بر روی اقدامات سایبری و فعالیت‌های جاسوسی و جذب در فضای مجازی قرار دادند.

گفته می‌شود، سرورهایی که از این گروهک توقیف شده، حاوی اطلاعات زیادی خصوصاً درباره رابطین منافقین در داخل کشور بوده که بنا بر گفته برخی منابع، این اطلاعات به ایران نیز منتقل شده است.

با توقیف تجهیزات یگان سایبری منافقین، اعضای این گروهک ناچار به شیفت‌بندی برای استفاده از تعداد محدود سیستم‌های باقی مانده شده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها