کد خبر: 646230
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ ۰۷:۰۴:۴۸
| |

فرمانده مرزبانی هرمزگان خبر داد:

بازداشت ۲ دزد دریایی با لباس نظامی و اسلحه در شهرستان قشم

ایسنا به نقل از فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری ۲ سارق دریایی با البسه نظامی و سلاح در شهرستان بازداشت ۲ دزد دریایی با لباس نظامی و اسلحه در شهرستان قشم خبر داد.قشم خبر داد.

بازداشت ۲ دزد دریایی با لباس نظامی و اسلحه در شهرستان قشم
کد خبر: 646230
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ ۰۷:۰۴:۴۸

ایسنا به نقل از فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری ۲ سارق دریایی با البسه نظامی و سلاح در شهرستان قشم خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هوشیاری و اقدامات فنی و عملیاتی دقیق، اعضای باند سابقه داری که اقدام به سرقت مشک‌های ماری در دریا می‌کردند توسط مرزبانان پایگاه دریابانی قشم متلاشی شدند.

وی گفت: اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی قشم در راستای تأمین امنیت کشتی‌ها و شناورها در حوالی ۶ مایلی شرق جزیره لارک، در حال گشت زنی متوجه تحرکات مشکوک یک فروند قایق در سطح حوزه می‌شوند که سریعاً شناور متخلف را شناسایی و توقیف می‌کنند.

سردار اسماعیلی افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور متخلف اقلامی شامل یک دستگاه بی سیم دستی، ۲ قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه کلت، ۲ خشاب کلاش حاوی ۵۶ فشنگ، ۵ فشنگ کلت کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اضافه کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی دریابانان قشم، مشخص شد که یک فروند قایق تندروی غیر مجاز است. دو سارق دریایی که سابقه دار هستند در این خصوص دستگیر و از آنان ۵ دست البسه نظامی، کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اظهار داشت: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و مراتب تحت بررسی و پیگرد قانونی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها