کد خبر: 645889
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۰۸:۵۵:۰۰
| |

روزنامه دولت باز هم شاکی شد؛ ما نوشتیم اظهارات نماینده مجلس درباره محافظان رئیسی به دور از واقعیت نبوده اما شما ننویسید!

روزنامه ایران نوشت: رسانه حامی دولت قبل با تقطیع قسمت‌هایی از گزارش «ایران»، مدعی «اعتراف روزنامه دولت به حضور پرشمار تیم حفاظت در مراسم افتتاح مترو پرند توسط رئیسی» شد.

روزنامه دولت باز هم شاکی شد؛ ما نوشتیم اظهارات نماینده مجلس درباره محافظان رئیسی به دور از واقعیت نبوده اما شما ننویسید!
کد خبر: 645889
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۰۸:۵۵:۰۰

روزنامه ایران که دیروز اظهارات نماینده مجلس درباره حضور پرتعداد محافظان رئیسی در افتتاح مترو پرند را «به دور از واقعیت» ندانسته بود، امروز شاکی شده که چرا رسانه‌ها این مطلب را تحریف کردند!

به گزارش ایران، تحریف و تقطیع اخبار  در حوزه رسانه، گویا به ابزاری برای برخی منتقدان دولت بدل شده است تا از این طریق با خبرسازی و حاشیه‌افکنی اهداف جناحی خود  را دنبال کنند. سایت خبرآنلاین وابسته به مدیران دولت حسن روحانی در تازه‌ترین مورد استفاده از این روش، به تقطیع مطلب منتشر شده در روزنامه ایران پرداخت.  پس از آنکه خبرآنلاین به نقل از حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم مدعی شد در سفر یک ماه قبل رئیس‌جمهوری به پرند، «400 یا 500 محافظ همراه رئیس‌جمهوری می‌‌ریزند و مردم باید دور بایستند»، نماینده رباط کریم از تحریف اظهاراتش خبر داد.

این روزنامه نوشته است: روزنامه «ایران» نیز در شماره روز گذشته خود با اشاره به اظهارات نوروزی، نوشت: «همه حرف‌های نوروزی دور از واقعیت  نیست؛ به این معنی که در هر سفر یا حضور رئیس‌جمهوری در مناطق مختلف، به تشخیص تیم حفاظت، نیروهایی از بخش‌های مختلف سپاه، نیروی انتظامی، اورژانس یا بسیج حضور دارند تا امنیت مراسم را تأمین کنند.» با این حال رسانه حامی دولت قبل با تقطیع قسمت‌هایی از گزارش «ایران»، مدعی «اعتراف روزنامه دولت به حضور پرشمار تیم حفاظت در مراسم افتتاح مترو پرند توسط رئیسی» شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها