کد خبر: 643014
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۱:۵۰:۲۴
| |

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

نظام سلطه به دنبال تصرف کشورهای اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظام سلطه به دنبال تصرف کشورهای اسلامی است و با جعل یک کشور به دنبال آن این مهم بود و این در حالی است که آنها نمی‌توانند یک ملت بسازند چرا که ملت ویژگی‌هایی دارد که با جعل نمی‌توان به آن رسید.

نظام سلطه به دنبال تصرف کشورهای اسلامی است
کد خبر: 643014
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۱:۵۰:۲۴

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز چشم جهانیان به غزه دوخته شده و شاهد جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی و پشتیبانی‌های گسترده جهان‌خواران عالم به‌ویژه آمریکا از رژیم اشغالگر صهیونیستی هستیم.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در غزه مظلوم و مقتدر ، چندین هزار کودک و مادر به شهادت رسیده است و اصلی‌ترین مقاومت از زنان غزه است چرا که این مادران هستند که از شهادت کودکان و فرزندان بیشترین آسیب و فشار را متحمل می شوند و صبر می کنند.

وی گفت: امروز فرهنگ مقاومت در سطح جهان اسلام منتشر شده است و جغرافیایی جهان اسلام پس از پیروزی انقلاب اسلامی دچار تحول شد، در راستای ترویج فرهنگ مقاومت بیداری در سطح دنیا اتفاق افتاده و در میدان حمایت از مردم مظلوم غزه و مردم تحت اشغال فلسطین حاضر شدند و در برابر وحشی‌گری و کشتار و تجاوز علیه رژیم صهیونیستی برخاستند و بزرگ‌ترین اجتماعات را شکل دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تظاهرات لندن و واشنگتن و نیویورک ابراز داشت: این اجتماعات به‌صورت مستمر ادامه دارد و این حضور را نباید ساده تلقی کنیم، حضور مردم دنیا در صحنه‌های دفاع از غزه و فلسطین یک تحول بزرگ در تاریخ بشریت به شمار می‌رود که این تحول را ملت ایران در سال ۵۷ آغاز کرده است.

سلیمانی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی از ایران به‌عنوان ایران قوی یاد کرده و ایران قوی در متن انتقال این قدرت قرار دارد و شبیخون فرهنگی غرب به برکت فرهنگ مقاومت و پایداری ایران نه‌تنها نتوانست به موفقیت دست پیدا کند؛ بلکه سنگر فرهنگ‌های غربی که بشریت را دچار بحران‌های متعددی قرار داده را زمین زده است و دنیا به سمت فرهنگ مقاومت که تعالی‌بخش که به دنبال صلح و آزادی در سطح دنیا است سوق پیدا کردند و انقلاب اسلامی آغازگر آن بوده است.

وی افزود: دشمنان همواره در انقلاب اسلامی به دنبال آن هستند که بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند؛ ولی هیچگاه نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: وقتی می‌بینید نیمی از دانشجویان کشور ما را زنان تشکیل می‌دهند این مفهوم زیادی دارد و این اتفاق یکباره رقم نخورده و همین‌طور که کشور ما روبه‌جلو پیش رفته توانستیم از پیشرفته‌ترین کشورها در حوزه تولید دانش باشیم و نقش زنان در این امر بسیار تأثیرگذار است.

 سلیمانی با اشاره به اتفاقات بزرگ در عرصه تولید علم و دانش ابراز کرد: بنیان این اتفاق بزرگ و این مسیر تعالی‌بخش را شهدا به‌ویژه زنان شهید ایران اسلامی رقم زدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: نظام سلطه به دنبال تصرف کشورهای اسلامی است و با جعل یک کشور به دنبال آن این مهم بود و این در حالی است که آنها نمی‌توانند یک ملت بسازند چرا که ملت ویژگی‌هایی دارد که با جعل نمی‌توان به آن رسید.

 سلیمانی تأکید کرد: کشورهای غربی پاسخ دهند چرا علیه ملت ایران جنگ اقتصادی به راه انداختند و در سایه فرهنگ ایثار تعقیب متجاوزان دست‌یافتنی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها