کد خبر: 623933
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۲۲:۴۰:۴۲
| |

نسخه‌پیچی کیهان برای حاکمان عربستان؛ با سوئد قطع ارتباط کنید

روزنامه کیهان نوشت: با این کارنامه و عملکرد سیاه سوئد، ملت‌های اسلامی و جهان منتظر تصمیمات قاطع کشورهای اسلامی بعد از تصمیم دولت‌های ایران و عراق هستند، به‌خصوص عربستان که در پی اهانت بار اول، تهدید به قطع رابطه با سوئد کرده بود.

نسخه‌پیچی کیهان برای حاکمان عربستان؛ با سوئد قطع ارتباط کنید
کد خبر: 623933
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۲۲:۴۰:۴۲

روزنامه کیهان خواستار قطع ارتباط عربستان با سوئد شد!

به گزارش کیهان، با این کارنامه و عملکرد سیاه سوئد، ملت‌های اسلامی و جهان منتظر تصمیمات قاطع کشورهای اسلامی بعد از تصمیم دولت‌های ایران و عراق هستند، به‌خصوص عربستان که در پی اهانت بار اول، تهدید به قطع رابطه با سوئد کرده بود. چراکه این حادثه و حوادث پیش از آن به روشنی نشان داد که اصل اسلام و قرآن آماج حمله نظام استکبار جهانی است و به فرمایش رهبری «تظاهر آنان به دشمن نبودن با اسلام و دیگر مسلمانان، دروغی بزرگ و فریبی شیطانی است».

این روزنامه افزوده است: لذا آنانی که مدعی جدایی دین از سیاست‌اند و روشنفکرمابان و اصلاح‌طلبانی که به دروغ مدعی اسلام رحمانی هستند، اکنون که تمام سیاست استکباری دنیا با خشن‌ترین روش‌ها برای نابودی قرآن و اسلام به میدان آمده‌اند، چه پاسخی دارند و چرا سکوت کرده‌اند؟! با روشن شدن پشت صحنه آتش زدن قرآن کریم، باید پشت صحنه ترویج بی‌حجابی در ایران و همجنسگرایی در عراق را بیشتر درک کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها