کد خبر: 634467
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۱ ۱۲:۳۲:۵۵
| |

هشدار معنادار رهبر انقلاب به اعراب منطقه درباره عادی‌سازی؛ روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند

رهبر انقلاب فرمودند: نظر قطعی جمهوری اسلامی این است که دولت‌هایی که قمار عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را برای خودشان سرمشق کار قرار می‌دهند ضرر خواهند کرد، باخت منتظر اینهاست؛ دارند اشتباه می‌کنند. به قول اروپایی‌ها روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند.

هشدار معنادار رهبر انقلاب به اعراب منطقه درباره عادی‌سازی؛ روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند
کد خبر: 634467
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۱ ۱۲:۳۲:۵۵

همزمان با هفدهم ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: نظر قطعی جمهوری اسلامی این است که دولت‌هایی که قمار عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را برای خودشان سرمشق کار قرار می‌دهند ضرر خواهند کرد، باخت منتظر اینهاست؛ دارند اشتباه می‌کنند. به قول اروپایی‌ها روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند.

ایشان تاکید کردند: امروز وضع رژیم صهیونیستی وضعی نیست که مشوق نزدیکی به او باشد، نباید این اشتباه را بکنند.

مقام معظم رهبری با اشاره بر اینکه رژیم غاصب رفتنی است، فرمودند: امروز نهضت فلسطین از همیشه‌ی این هفتاد - هشتاد سال سرحال‌تر است، امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضد غصب، ضد ظلم، ضد صهیونیسم امروز از همیشه با نشاط‌تر، سرحال‌تر، آماده‌تر است که مشاهده می‌کنید و ان‌شاءاللّه این نهضت به نتیجه خواهد رسید و همین‌طور که امام بزرگوار (رضوان اللّه علیه) تعبیر کردند از رژیم غاصب به سرطان، حتماً این سرطان ان‌شاءاللّه به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه‌کن خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها