کد خبر: 632273
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۲۲:۱۵:۰۰
| |

اعتراف روزنامه جوان؛ غائله ۱۴۰۱ جمع شد اما حل نشد

روزنامه جوان نوشت: ماجرا جمع شد و مردم نپیوستند، اما حل نشد. نوبت حاکمیت است که برای حل مسائل مردم همه راه‌های ممکن و مشروع را طی نماید و ملت را قدر بداند و به آن پاسخ گوید.

اعتراف روزنامه جوان؛ غائله ۱۴۰۱ جمع شد اما حل نشد
کد خبر: 632273
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۲۲:۱۵:۰۰

روزنامه جوان هشدار داده که گرچه «غائله ۱۴۰۱» جمع شد اما حل نشد.

به گزارش جوان، غائله ۱۴۰۱ اگرچه به بهانه فوت غمبار و حزن‌انگیز مرحومه مهسا امینی شروع شد، اما همه زر و زور و تزویر ذیل پرچم او خیمه زد تا شاید از این تحریک عواطف کلاهی برای خود بدوزد. به‌رغم آن حجم از اقدامات رسانه‌ای و تبلیغ و هزینه از ۸۸ میلیون ایرانی در همه پنج ماه حدود ۴۰۰ هزارنفر (با تکراری‌ها) به میدان آمدند و طبیعی بود که برای انقلاب چنین عددی ره به جایی نخواهد برد. 

این روزنامه در پایان هشدار داد: ماجرا جمع شد و مردم نپیوستند، اما حل نشد. نوبت حاکمیت است که برای حل مسائل مردم همه راه‌های ممکن و مشروع را طی نماید و ملت را قدر بداند و به آن پاسخ گوید. تیم ویژه رئیس‌جمهوری نیز نتایج تحقیقات خود را اعلام نماید و پرونده مهسا از نظر حقوقی به انجام برسد و بسته شود. در آن‌سوی ماجرا اپوزیسیون نسبت به شهریور ۱۴۰۱ عقب‌تر رفته است. جمهوری اسلامی باید انگیزه، انگاره‌ها و زخم‌هایی را که بین مردم و دشمن پل ایجاد می‌کند با کارآمدی خود حذف کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲

    خودتونوگول نزنید شکست خوردید غائله تمام شد توهمتان خیای بالابودانتظارداشتید امسال کارتمام بشه امامردم شماراپشگل حساب نکردند رفتن شمال عشق وحال وجوج زدن یعنی شماهابازهم چوب دوسرعنی شدید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها