کد خبر: 627824
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

روزنامه جوان:

حادثه تروریستی شاهچراغ زمینه‌چینی برای ایجاد آشوب و ناامنی است؛ مسئولان اقدامات پیشگیرانه انجام دهند

روزنامه جوان نوشت: انتظار می‌رود در کنار هوشیاری مجدد مردم نسبت به سناریو‌های دشمن و در کنار چشاندن طعم برخی گشایش‌های اقتصادی به مردم، اقداماتی بازدارنده و پیشگیرانه از سوی مسئولان برای امیدوار نمودن مردم و ناامیدسازی دشمن در دستور کار قرار گیرد.

حادثه تروریستی شاهچراغ زمینه‌چینی برای ایجاد آشوب و ناامنی است؛ مسئولان اقدامات پیشگیرانه انجام دهند
کد خبر: 627824
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ۱۷:۲۰:۰۰

روزنامه جوان حادثه تروریستی شاهچراغ را زمینه‌چینی برای ایجاد آشوب و ناامنی دانسته و از مسئولان خواسته اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

به گزارش جوان، این روز‌ها با نزدیک شدن به سالگرد اغتشاشات و فتنه سال قبل، با توجه به تخلیه توان اجتماعی و فرهنگی و مصرف شدن همه سرمایه اجتماعی فتنه، به نظر می‌رسد مدلی متفاوت و معکوس طراحی شده و این دفعه بناست همزمان با دستکاری احساسات و عواطف لایه‌های مختلف اجتماعی، در ابتدا با ناامن کردن فضای عمومی از طریق برخی اقدامات خشونت‌بار، چون حمله تروریستی یک شنبه به حرم شاهچراغ در شیراز، زمینه را برای ایجاد آشوب و ناامنی مجدد فراهم کنند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: ابراز خوشحالی برخی فتنه‌گران از عملیات تروریستی حرم شاهچراغ و تلاش برای سفیدشویی و همنوایی با تروریست‌ها توسط آنان، نشان از ماهیت و کارکرد این عملیات دارد. فتنه سال گذشته شکست خورد، چون ملت ایران در چارچوب دشمنان بازی نکرد. برای خنثی کردن توطئه‌های آتی دشمنان، انتظار می‌رود در کنار هوشیاری مجدد مردم نسبت به سناریو‌های دشمن و در کنار چشاندن طعم برخی گشایش‌های اقتصادی به مردم، اقداماتی بازدارنده و پیشگیرانه از سوی مسئولان برای امیدوار نمودن مردم و ناامیدسازی دشمن در دستور کار قرار گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها