کد خبر: 627647
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

روزنامه قدس:

باید از نهادهای امنیتی قدردانی کرد؛ پروژه‌های ضدامنیت را خنثی می‌کنند اما ممکن است یک مورد مثل حادثه تروریستی شاهچراغ رخ دهد!

روزنامه وطن امروز با تاکید بر «لزوم قدردانی از نهادهای امنیتی» نوشت: نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در طول سال ده‌ها مورد از پروژه‌های ضدامنیت ملی را شناسایی و خنثی می‌کنند. با این حال در برخی موارد ممکن است یک اقدام ضدامنیت ملی رخ دهد که آن هم در همان دقایق اولیه و پیش از آنکه فاجعه عظیمی رقم بزند، خنثی می‌شود.

باید از نهادهای امنیتی قدردانی کرد؛ پروژه‌های ضدامنیت را خنثی می‌کنند اما ممکن است یک مورد مثل حادثه تروریستی شاهچراغ رخ دهد!
کد خبر: 627647
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه قدس بر قدردانی از نهادهای امنیتی تاکید کرده است و نوشته این نهادها پروژه‌های امنیتی را در طول سال خنثی می‌‌کنند.

به گزارش وطن امروز، حمله سال گذشته داعش در بحبوحه اغتشاشات و در راستای ایجاد ناامنی در کشور انجام شد تا جریان ترور و آشوب را در اهداف ضدایرانی خود یاری کند. یکی از مولفه‌های موفقیت داعش در انجام آن عملیات تروریستی، مشغول بودن نهادهای اطلاعاتی و امنیتی به اغتشاشاتی بود که بر اساس یک دروغ شکل گرفت و پروژه براندازی جمهوری اسلامی را دنبال می‌کرد اما در حمله روز یکشنبه داعش به حرم مطهر شاهچراغ(ع)، شاهد آن بودیم که بر خلاف حمله سال گذشته، تروریست داعشی نتوانست از سد نیروهای تامین امنیت حرم عبور کند و در همان دقایق ابتدایی زنده دستگیر شد. با توجه به تصاویر منتشر شده، یکی از افراد حاضر در حرم که گفته می‌شود از نیروهای خدماتی بوده، با اقدام بموقع و واکنش تحسین‌برانگیز که نشان از نبوغ وی دارد، تروریست داعشی را زمینگیر می‌کند.

این روزنامه در ادامه با تاکید بر «لزوم قدردانی از نهادهای امنیتی» نوشته است: نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان در طول سال ده‌ها مورد از پروژه‌های ضدامنیت ملی ایران را شناسایی و خنثی می‌کنند. با این حال در برخی موارد معدود مثل اتفاقی که روز یکشنبه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) افتاد، ممکن است یک اقدام ضدامنیت ملی رخ دهد که آن هم در همان دقایق اولیه و پیش از آنکه فاجعه عظیمی رقم بزند، خنثی می‌شود. با توجه به همه اینها، نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی بسیاری از کشورهای متخاصم، ایران را ناامن می‌خواهند و به دنبال ایجاد بحران‌های امنیتی و اجتماعی در داخل مرزهای کشورمان هستند که با مجاهدت‌های نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور در اغلب پروژه‌های خرابکاری خود ناکام می‌مانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها