کد خبر: 627481
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

ترور شاهچراغ پاسخ به انهدام شبکه تروریستی-صهیونیستی بود

روزنامه فرهیختگان نوشت: با شکست و متلاشی شدن شبکه تروریستی تحت حمایت سرویس‌های امنیتی غربی، تروریست‌ها بر آن شده‌اند تا با اقدامات ناجوانمردانه و ترورهای کوری مشابه جنایت شب گذشته در حرم شاهچراغ انتقام خود را از مردم بی‌گناه کوچه و خیابان بگیرند.

ترور شاهچراغ پاسخ به انهدام شبکه تروریستی-صهیونیستی بود
کد خبر: 627481
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه فرهیختگان ترور دیشب در حرم شاهچراغ را پاسخی به پروژه انهدام شبکه تروریستی- صهیونیستی دانسته است.

به گزارش فرهیختگان، اوایل مرداد ماه امسال مصادف با ایام عزاداری سیدالشهدا اطلاعیه مهمی از سوی وزارت اطلاعات منتشر شد که از بازداشت اعضای یک شبکه که وزارت اطلاعات آن را «گسترده، تروریستی و صهیونیستی» عنوان کرده، خبر می‌داد. در توصیف بزرگی این شبکه ساعاتی پس از این اطلاعیه برخی خبرگزاری‌ها به نقل از منابع آگاه این‌طور نوشتند به «بزرگ‌ترین شبکه تروریستی 20 سال گذشته فعال داخل کشور» ضربه وارد و گفته شد آنها قصد داشتند اقدامات «متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه‌وبویراحمد، کردستان و مازندران» انجام داده و به‌طور مشخص محل مزار «شهید حاج‌قاسم سلیمانی» و نیز برخی مراکز تجمعات مردمی و اماکن سوخت‌گیری، دکل‌های برق و ایستگاه‌های گاز را منفجر کنند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: با شکست و متلاشی شدن شبکه تروریستی تحت حمایت سرویس‌های امنیتی غربی، تروریست‌ها بر آن شده‌اند تا با اقدامات ناجوانمردانه و ترورهای کوری مشابه جنایت شب گذشته در حرم شاهچراغ انتقام خود را از مردم بی‌گناه کوچه و خیابان بگیرند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها