کد خبر: 618550
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

روزنامه ایران مطرح کرد:

خط و نشان برای رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران/ به خاطر مواضع‌تان در «فتنه» پاییز یا عذرخواهی کنید یا استعفا دهید!

روزنامه ایران نوشت: به رئیس جدید اتاق بازرگانی هم پیشنهاد می‌شود هرچه سریعتر یا در مورد مواضع حاشیه‌برانگیز خود تجدیدنظر کند و رسماً عذرخواهی کند و یا از این سمت حساس برای بخش خصوصی و دولت استعفا دهد.

خط و نشان برای رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران/ به خاطر مواضع‌تان در «فتنه» پاییز یا عذرخواهی کنید یا استعفا دهید!
کد خبر: 618550
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۲۱:۰۰:۰۰

روزنامه ایران به انتخاب حسین سلاح‌ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران اعتراض کرده و از خواسته یا در مورد مواضع حاشیه‌برانگیز خود تجدیدنظر کند و رسماً عذرخواهی کند و یا از این سمت حساس برای بخش خصوصی و دولت استعفا دهد!

به گزارش ایران، بخش‌های مهم گزارش ایران را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • حسین سلاح‌ورزی که در فتنه ۱۴۰۱ مواضع تندی در حمایت از براندازان جمهوری اسلامی داشته، اوایل هفته جاری رئیس اتاق بازرگانی و عضو مهمترین شوراهای عالی نظام شده است، حال این سؤال مطرح می‌شود؛ آیا دستگاه‌های امنیتی و نظارتی کشور از این مسأله اطلاع دارند؟
  • سلاح‌ورزی در حالی به‌عنوان رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران انتخاب شد که در ماه‌های گذشته موضع‌گیری‌های وی در فضای مجازی علیه مواضع رسمی جمهوری اسلامی و در راستای بلندگوهای تبلیغاتی دشمنان ایران یعنی امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی حواشی زیادی به‌همراه داشته است، نمی‌شود همزمان هم عضو مهمترین شوراهای عالی تصمیم‌سازی برای جمهوری اسلامی بود و هم در راستای براندازان جمهوری اسلامی شعار داد. 
  • عضویت در مهمترین شوراهای عالی کشور بویژه در حوزه اقتصاد، یعنی دسترسی به محرمانه‌ترین اطلاعات سری نظام و مهمتر از آن تصمیم‌گیری برای مسائل حیاتی و حساس کشور، در چنین شرایطی آیا می‌توان به کسی که در راستای شعار براندازان جمهوری اسلامی یعنی امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و رسانه‌های بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال قدم برداشته است، اعتماد کرد؟
  • حالا که سلاح‌ورزی با وجود حواشی‌ای که در مورد تأیید صلاحیت وی مطرح شد، به‌عنوان رئیس اتاق ایران انتخاب شده است، بایستی در مورد این اظهارنظرها توضیح دهد که آیا همچنان بر مواضع براندازان جمهوری اسلامی پایبند است یا مواضع وی بر اساس اشتباهات احساسی صورت گرفته و امروز از اظهارات دیروز خود پشیمان است.نظر سلاح‌ورزی در مورد اغتشاشات سال 1401 که خسارت زیادی در عرصه داخلی و بین‌المللی به کشور وارد کرد، چیست؟ در زمان حضور در ریاست اتاق بازرگانی این فرد نسبت به حواشی از این دست چه موضعی خواهد داشت؟
  • اگر آقای سلاح‌ورزی همچنان بر مواضع ضد جمهوری اسلامی خود اصرار دارد بایستی نهادهای امنیتی و نظارتی کشور برای جلوگیری از تشدید چالش‌ها در آینده، اقدام لازم را در دستور کار قرار دهند، بر این اساس به رئیس جدید اتاق بازرگانی هم پیشنهاد می‌شود هرچه سریعتر یا در مورد مواضع حاشیه‌برانگیز خود تجدیدنظر کند و رسماً عذرخواهی کند و یا از این سمت حساس برای بخش خصوصی و دولت استعفا دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها