کد خبر: 615894
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۲ ۱۸:۴۰:۳۴
| |

آقای جبلی از دو برادر پناهنده‌تان چه خبر؟ آنها لگد نزدند؟

وقتی تنها ۶ ماه قبل دو برادر شما به آمریکا پناهنده شدند و خبر آن را هم اول بار نشریه آمریکایی تایم منتشر کرد درباره دو برادرتان نگفتید "نمک خوردند و نمک‌دان شکستند یا به خودشان و خانواده لگد زدند". با ادبیات کاملا بهداشتی گفتید: «این‌ها در مسیر طبیعی است؛ هم رویش داریم هم ریزش».

آقای جبلی از دو برادر پناهنده‌تان چه خبر؟ آنها لگد نزدند؟
کد خبر: 615894
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۲ ۱۸:۴۰:۳۴

هنر آقای جبلی تبدیل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به صدا و سیمای جبهه پایداری است و به همین خاطر به جای ۸۵ میلیون ایرانی برای پایگاه اجتماعی خود برنامه می‌سازند مثل این که شهردار تهران بخواهد خدمات شهری را محدود به مناطقی کند که اکثریت ساکنان آن به آقای رییسی رای داده‌اند! 

به گزارش عصرایران،  وقتی تنها ۶ ماه قبل دو برادر شما به آمریکا پناهنده شدند و خبر آن را هم اول بار نشریه آمریکایی تایم منتشر کرد درباره دو برادرتان نگفتید "نمک خوردند و نمک‌دان شکستند یا به خودشان و خانواده لگد زدند". با ادبیات کاملا بهداشتی گفتید: «این‌ها در مسیر طبیعی است؛ هم رویش داریم هم ریزش». پای دو برادر در میان باشد ریزش است و صحبت از دیگری می شود لگدزنی؟ از کی تا حالا آن که می‌رود و پناهنده می‌شود تنها مرتکب ریزش شده که با رویش جبران می‌شود ولی آن‌که نرفته و به ارزش‌های خود و رسانه پایدار مانده لگد زده است؟ این چه جور حرف‌زدن است آخر؟ رفتن و پناهندگی برادران شما ریزش است ولی ماندن اما تن ندادن عادل فردوسی‌پور به کرنش در مقابل رییس شبکه سه -که اتفاقا منصوب شما هم نیست- لگد‌زدن؟ درباره گزارش‌گر برتر سازمان متبوع خودتان که در انتخاب مردمی محبوب‌ترین شده این تعابیر سخیف را به کار می‌برید؟  

 شما ارگان یک طیف سیاسی خاص با وزن سیاسی ۱۵ درصد جامعه ایران هستید یا رسانه ملی؟ بیننده سیمای جمهوری اسلامی را پای ایران‌اینترنشنال و من‌و‌تو نشاندن، چه فخری دارد که به آن می‌بالید؟ کاش یک بار بگویید مراد شما از "مردم" کیست؟ 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

    عا دل وابطحی مانده اند توطئه هایشان راعملی کنند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها