کد خبر: 610952
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۸:۴۰:۵۳
| |

تذکر روزنامه اطلاعات به مسئولان کشور درباره حق‌الناس «ترسناکی» که به گردن دارند

روزنامه اطلاعات نوشت: مردم از وضع زندگی شان راضی وخشنود نیستند و بخش بزرگی از این امر بر ذمه مسئولان و حق الناسی است که باید برای ادای آن به هرنحو تلاش کنند و سرآسوده بربالین نگذارند؛ چرا که حق الناس به نحو ترسناکی شوخی ندارد.

تذکر روزنامه اطلاعات به مسئولان کشور درباره حق‌الناس «ترسناکی» که به گردن دارند
کد خبر: 610952
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۸:۴۰:۵۳

روزنامه اطلاعات به مدیران و مسئولان کشور هشدار داد که مردم از وضع زندگیشان راضی نیستند و این مساله حق‌الناسی است که شوخی ندارد.

به گزارش اطلاعات، رشد نرخ تورم، بیکاری، کاهش تولید ناخالص داخلی، تنزل ارزش پول ملی، افزایش فاصله طبقاتی، سقوط استانداردهای زندگی، تامین کسری بودجه از جیب مردم، دستکاری دربودجه های سنواتی، لابی و بده بستان وچشم پوشی برای برخورداری از منافع غیرقانونی، رشد اندک حقوق کارگران و کارمندان و بازنشستگان،اخراج کارگران، امضاهای طلایی، فرار از پاسخگویی و شفافیت اقتصادی و مالی، عدم تناسب افزایش مالیات ها، چسبیدن به میزهای مدیریتی، اختلاس ها، احتکارمسکن و افزایش مصنوعی بهای آن برای حفظ منافع گروه هایی خاص، خودی و غیرخودی کردن مردم، آقازاده بازی ورانتخواری و محورهای دیگر که این فهرست را به طومار شبیه می سازد، همه اش حق الناس است.

این روزنامه با بیان این مقدمه نوشت: باید خدمت همه مدیران اقتصادی کشور صرفنظر از این دولت وآن دولت واین گرایش وآن گرایش و قدیم و جدید درطول دهه های گذشته عرض کرد که همه در وضعیت فعلی اقتصاد کشور مسئولند و بارحق الناس مردم بردوششان قرار دارد و مطالبه خواهدشد. مردم از وضعیت مالی و اقتصادی و معیشتی شان و دریک کلام از وضع زندگی شان راضی وخشنود نیستند و بخش بزرگی از این امر بر ذمه مسئولان و حق الناسی است که باید برای ادای آن به هرنحو تلاش کنند و سرآسوده بربالین نگذارند؛ چرا که حق الناس به نحو ترسناکی شوخی ندارد و حتی یک ریال هم درآن درپیچ وخم های این دنیا وآن دنیا گم نشده وبه هر نحو مطالبه وپاسخ خواهی خواهدشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها