کد خبر: 609459
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۲۲:۰۰:۳۶
| |

کیهان:

محمدخاتمی «سرکرده آشوب» علیه رای مردم است

روزنامه کیهان در گزارشی با عنوان «سرکرده آشوب علیه رای مردم طرفدار و طلبکار جمهوریت شد» به رییس دولت اصلاحات حمله کرده است.

محمدخاتمی «سرکرده آشوب» علیه رای مردم است
کد خبر: 609459
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۲۲:۰۰:۳۶

روزنامه کیهان در یکی از مطالب امروز خود به سیدمحمدخاتمی حمله کرده و او را «سرکرده آشوب» نامیده است.

به گزارش کیهان، سرکرده آشوب علیه رای مردم طرفدار و طلبکار جمهوریت شد! گفتار خاتمی درباره احترام به جمهوریت، صددر صد مخالف مشی وی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات است. آنها در انتخابات سال 1388 نه تنها علیه اسلامیت بلکه علیه جمهوریت و رای محترم اکثریت مردم، آشوبی را ساماندهی کردند که مرحله به مرحله، دیکته سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل بود.

کیهان سپس اضافه کرده است: تاسف‌بار این که بهانه اصلی تدارک آشوب توسط باند خاتمی و موسوی و احزابی مثل مشارکت و کارگزاران، ادعای تقلب در انتخابات بود و حال آن که تاج زاده اذعان داشت امکان ندارد 11 میلیون رای تقلب و جا به جا شود؛ و خاتمی فقط در پستو و در جمع‌های خصوصی اذعان می‌کرد باور ندارد در انتخابات تقلب شده، اما در خیابان و در فضای سیاسی، در کنار موسوی، شورش علیه جمهوریت برای تعطیلی انتخابات و تضییع رای اکثریت 24 میلیون نفری را مدیریت می‌کرد. سقوط شخصیتی و انحطاط اخلاقی و انسانی، از این بدتر؟ خاتمی اکنون با چه رویی نام جمهوریت را بر زبان می‌راند و حال آن که بازیچه‌اشرافیت سیاسی اقتصادی غربگرا در شورش علیه جمهوریت بوده است؟!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها