کد خبر: 607736
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۲۰:۰۰:۳۲
| |

ادعای روزنامه دولت:

تغییر و تحولات کابینه در راستای اجرای طرح گشت‌ارشاد مدیران بوده است

روزنامه ایران نوشت: تغییرات و تحولات صورت‌گرفته در طول حدود یک‌سال و 8‌ماه گذشته از دولت‌سیزدهم، نشان‌دهنده پایبندی دولت به راهبرد «نظارت مستمر بر عملکرد مدیران» است.

تغییر و تحولات کابینه در راستای اجرای طرح گشت‌ارشاد مدیران بوده است
کد خبر: 607736
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۲۰:۰۰:۳۲

 روزنامه دولتی ایران مدعی شده همزمان با اجرای قانون عفاف و حجاب، دولت گشت‌ارشاد مدیران را هم اجرایی کرده است!

به گزارش ایران، اگرچه در ماه‌های اخیر مناقشه‌های بسیاری پیرامون ضرورت‌ها و اولویت اجرای «قانون عفاف و حجاب» و «گشت ارشاد مدیران» شکل گرفت و شبهاتی درباره اولویت داشتن یکی بر دیگری مطرح شد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد دولت و دستگاه‌های اجرایی با پیش‌بردن همزمان راهبردهای تدوین‌شده در این دو حوزه، توانسته‌اند اقدام‌های مؤثری در این حوزه انجام دهند که می‌تواند زمینه‌ساز کاهش دغدغه‌های جامعه در این بخش‌ها شود. تغییرات و تحولات صورت‌گرفته در طول حدود یک‌سال و 8‌ماه گذشته از دولت‌سیزدهم، نشان‌دهنده پایبندی دولت به راهبرد «نظارت مستمر بر عملکرد مدیران» است.

روزنامه ایران، استعفای عبدالملکی از وزارت کار، استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش، خروج رستم قاسمی از دولت سیزدهم، جدایی ساداتی‌نژاد از کابینه، برکناری صالح‌آبادی از بانک‌مرکزی، عزل چند فرماندار، پایان کار سعید محمد در مناطق آزاد و قرار جلب برای متخلفان اجرای قانون هوای پاک را نمودهای اجرای طرح گشت‌ارشاد مدیران دانسته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها