کد خبر: 561738
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ۰۴:۰۰:۰۰
| |

سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی خبر داد:

گشت ارشاد مدیران رییسی فعال شد/ وزارتخانه ضرغامی در راس دستگاه های متخلف!

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور طی نامه‌ای در راستای تحقق گشت ارشاد مسئولین به رؤسای ۱۱ دستگاه حاکمیتی که ترک فعل کرده و در برداشتن اولین قدم در تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کرده‌اند، تذکر داد.

گشت ارشاد مدیران رییسی فعال شد/ وزارتخانه ضرغامی در راس دستگاه های متخلف!
کد خبر: 561738
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ۰۴:۰۰:۰۰

سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور طی نامه‌ای در راستای تحقق گشت ارشاد مسئولین به رؤسای ۱۱ دستگاه حاکمیتی که ترک فعل کرده و در برداشتن اولین قدم در تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کرده‌اند، تذکر داده و مهلتی جهت تحقق این مهم اعلام کرد.

تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در هر دستگاهی گامی به منظور تحقق اصل هشتم قانون اساسی جهت کاربردی کردن امربه معروف و نهی از منکر خصوصاً در حوزه مردم به مسئولین است.

در میان همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای حاکمیتی فقط رؤسای ۱۱ دستگاه با وجود ابلاعیه‌های لازم در این خصوص اهمال کرده و راه ارتباطی امر به معروف و نهی از منکر بین مسئولین و مردم را برقرار نکرده‌اند.

در راس این دستگاه‌ها وزارت گردشگری و صنایع دستی، سازمان صدا وسیما و دانشگاه آزاد اسلامی است. در حالی که این دستگاه‌ها بیشتر از بقیه به تقویت و نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارند.

متأسفانه بی توجهی و اهمال مدیران این دستگاه‌ها به فریضه امر به معروف و نهی از منکر باعث خسران فرهنگی در جامعه می‌شود.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها