کد خبر: 602330
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۵:۲۰:۱۰
| |

مجوز مجموعه‌هایی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، لغو شود

به عقیده نماینده تبریز اگر مجموعه‌ای شئونات اسلامی و عفاف و حجاب را رعایت نکرد باید مجوزش لغو شود و این مجوز به نهادهایی داده شود که شئونات اسلامی را رعایت می‌کنند.

مجوز مجموعه‌هایی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، لغو شود
کد خبر: 602330
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۵:۲۰:۱۰

محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز در مجلس در جریان بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب اظهار داشت: بنده معتقدم نه تنها دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم وظیفه دارند در حوزه عفاف و حجاب اقدام کنند بلکه همه مجموعه‌هایی که بیش از ۵۰ درصد سهام آن‌ها از دولت و نهادهای عمومی غیردولتی است، باید قوانین مربوط به عفاف و حجاب را مدنظر قرار دهند و اقدامات لازم را انجام دهند تا زیر مجموعه آن‌ها هم به این قوانین عمل کنند.

به گزارش مهر، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر زیرمجموعه‌ای موضوع عفاف و حجاب را رعایت نکرد مجوز آن مجموعه باید لغو شود و مجوز به نهادهایی داده شود که شئونات اسلامی را رعایت می‌کنند.

فرهنگی ادامه داد: در خارج از محیط کار هم اگر فردی مرتکب ناهنجاری شد در وهله اول باید به وی تذکر داده شود و بعد مجازات‌های سبک‌تر در نظر گرفته شود و اگر موضوع‌عدم رعایت عفاف و حجاب استمرار داشت باید مجازات‌های دیگر و تشکیل پرونده قضائی در دستور کار برای این افراد قرار گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها