کد خبر: 605098
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ۲۱:۰۰:۴۵
| |

روزنامه جمهوری اسلامی:

پول پیش‌قسط خرید خودرو، کفاف تنظیم باد چرخ‌های خودرو را می‌دهد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مردم با مقدار پولی که زمانی می‌توانستند به عنوان پیش‌ قسط خرید خودروی ارزان‌ قیمت هزینه کنند حالا فقط با آن می‌توانند از عهده هزینه تنظیم باد چرخ‌های خودروی خود برآیند.

پول پیش‌قسط خرید خودرو، کفاف تنظیم باد چرخ‌های خودرو را می‌دهد
کد خبر: 605098
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ۲۱:۰۰:۴۵

روزنامه جمهوری اسلامی از مسئولان به دلیل کوتاه نیامدن از سیاست‌های شکست‌خورده و همچنین گرانی و تورم انتقاد کرده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، از مجموع سخنان و مواضع ابراز شده توسط مسئولان در دو هفته اول سال جدید (1402) به روشنی فهمیده می‌شود حضرات قصد ندارند در سیاست‌های شکست ‌خورده خود در هیچیک از زمینه‌ها کوتاه بیایند! در این میان، عصبانیت رئیس‌ جمهور رئیسی از انتقادات کسانی که سیاست‌های دولت را قبول ندارند، امری غیرمنتظره بود. آقای رئیس ‌جمهور از یکطرف دعوت به اظهار نظر و نقد عملکرد دولتمردان و حتی دریافت نظر از اساتید دانشگاه برای تدوین سیاست‌ها می‌کند و از طرف دیگر بشدت از نقد کنندگان سیاست‌های دولت گله‌مند است. دولتمردان بطور خاص و حکمرانان بطور عام باید به صاحبنظران و حتی آحاد مردم حق بدهند از آنان به خاطر ضعفشان در مدیریت کشور انتقاد کنند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: در همین ایام بعد از نوروز و سال جدید، قیمت دلار بار دیگر صعودی شد و مستقیماً بر ارزش پول ملی اثر گذاشت بطوری که مردم با مقدار پولی که زمانی می‌توانستند به عنوان پیش‌ قسط خرید خودروی ارزان‌ قیمت هزینه کنند حالا فقط با آن می‌توانند از عهده هزینه تنظیم باد چرخ‌های خودروی خود برآیند. این چگونه مدیریت اقتصادی است که هیچکس نمی‌تواند برای حتی فردای زندگی خود برنامه‌ ریزی کند؟ با اینحال، بسیار عجیب است که حضرات می‌گویند چون قطار پیشرفت به سرعت در حرکت است دشمن تلاش می‌کند مانع پیشرفت کشور شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها